دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

آیا بریس ها می توانند باعث لق شدن و افتادن دندان های من شوند؟

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسی کودکان در اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

آیا بریس ها می توانند باعث لق شدن و افتادن دندان های من شوند؟

کیفیت بریس های ارتودنسی

آیا بریس ها می توانند باعث لق شدن و افتادن دندان های من شوند؟  بریس ها می توانند باعث ناراحتی، درد یا لق شدن دندان های شما شوند. این می تواند بعد از چند روز باعث شود که شما احساس اضطراب کنید.

می توان تعجب کرد که آیا بریس ها می توانند باعث لق شدن و افتادن دندان های من شوند؟

بریس ها نباید باعث ضعیف شدن، لق شدن یا افتادن دندان شما شوند. به شرطی که تحت درمان متخصص ارتودنسی باشید. پس از سفت شدن بریس‌ها، ممکن است دندان‌های شما به مدت ۲ تا ۳ روز لق‌تر شوند. این طبیعی است. اگر سلامت پریودنتال ضعیفی داشته باشید یا اگر به درستی اجرا نشود، بریس ها می توانند ضعیف شوند یا باعث از دست دادن دائمی دندان شوند.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشد که کاری فوق العاده دارد.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

چرا بریس ها می توانند باعث احساس ضعف، لق شدن یا افتادن دندان های شما شوند؟

بریس ها می توانند باعث شوند دندان های شما لق شوند. در 2 تا 3 روز اول پس از سفت شدن بریس ها، طبیعی است که دندان های شما کمی لق شوند. این بدان معنا نیست که دندان شما برای همیشه لق می شود. این چیزی نیست که نگران آن باشد.

به منظور آشنایی بیشتر با دکتر مهدی رفیعی به اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان مراجعه کنید.

این به دلیل حرکت دندان شما و هرگونه تغییر در ساختارهای نگهدارنده دندان ایجاد می شود. بریس‌ها روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند و نیروی ملایمی برای حرکت دادن آن‌ها در محل مناسب اعمال می‌شود. کیفیت بریس های ارتودنسی

بریس ها زمانی که سفت می شوند روی دندان های شما فشار احساس می کنند. در طی این فرآیند واکنش ها و تغییرات متفاوتی در استخوان و بافت های پریودنتال رخ می دهد. اگر دندان شما در استخوان ثابت نشود، نمی افتد. دندان های شما ممکن است لق شوند و در امتداد استخوان یا بافت پریودنتال حرکت کنند. این به حرکت دندان کمک می کند.

براکت ها می توانند باعث شوند که دندان کمی لق شود. خیلی دوام نخواهد آورد با این حال، به خاطر داشته باشید که ارتودنتیست شما ممکن است هر 3 تا 4 هفته یک بار در طول درمان، بریس های شما را سفت کند.

متخصص ارتودنسی اصفهان اینجاست.

ترس همچنین می تواند ناشی از احساس ترس از درد یا فشار یا ناراحتی پس از قرار دادن بریس ها باشد. این طبیعی است. ساختارهای نگهدارنده دندان مانند استخوان ها و بافت های پریودنتال زمانی که نیرو یا فشاری به دندان وارد می شود، استرس را احساس می کنند. در ابتدا ممکن است کمی درد احساس کنید. به تدریج درد کاهش می یابد.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

برای چه چیزی باید نگران باشید؟ آیا بریس ها می توانند دندان را لق کنند؟

مصرف زیاد هر ماده ای برای سلامتی مضر است. همین امر در مورد درمان ارتودنسی با استفاده از بریس نیز صدق می کند. نیروی بیش از حد می تواند باعث شکستن دندان های شما شود. برای جلوگیری از این امر باید با یک متخصص ارتودنسی واجد شرایط مشورت کنید. شما باید از دریافت درمان خوشحال باشید. مشکلاتی در برخی شرایط وجود دارد، مانند بیماری پریودنتال.

اگر سلامت پریودنتال شما کاهش یافته باشد، بریس ها می توانند باعث لق شدن دندان ها و حتی از دست دادن آن شوند. با ما در تماس باشید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹