دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

5 مرحله درمان ارتودنسی را بخوانید

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسی کودکان در اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

5 مرحله درمان ارتودنسی را بخوانید

مراحل درمان ارتودنسی

مراقبت های ارتودنسی اغلب برای اصلاح مواردی مانند اوربایت، آندربایت، اپن بایت، کراس بایت، فاصله، نامناسب خط وسط و شلوغی دندان ها مورد نیاز است. مراقبت های ارتودنسی اغلب به 5 مرحله تقسیم می شود:

1. مرحله مشاوره

قرار اولیه بسته به مورد شما می تواند حدود 20 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. در طول مشاوره، قالب گیری از دندان های بالا و پایین شما انجام می شود و ارزیابی اکلوژن یا بایت شما انجام می شود. سپس ارتودنتیست شما راه حل ها، جایگزین ها، خطرات و محدودیت ها را قبل از ایجاد یک برنامه درمانی سفارشی متناسب با نیازهای شما مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، هزینه ها و مزایای بیمه نیز در این مرحله بررسی خواهد شد.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان  را از این جا بشناسید.

 

2. مرحله پیوند

این مرحله زمانی است که شما بریس ها را نصب می کنید. این یک فرآیند بسیار پیچیده است که در آن براکت ها روی دندان های شما قرار می گیرند. پس از قرار دادن براکت ها و نصب سیم، بیمار آزادی انتخاب الاستیک های رنگی را خواهد داشت. برای بیمارانی که کاندیدای ترازهای شفاف هستند، ضمیمه‌ها روی دندان‌ها قرار می‌گیرند و الاینرها برای اطمینان از کامل بودن آن‌ها تعبیه می‌شوند. مراحل درمان ارتودنسی بهداشت دهان و دندان و مراقبت مناسب بدون توجه به نوع درمان مورد بحث قرار خواهد گرفت و ما شما را با تمام دستورالعمل ها و ابزارهایی که برای درخشان کردن لبخندتان نیاز دارید به خانه می فرستیم!

اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

 

3. مرحله تنظیم منظم

این مرحله شامل قرار ملاقات های معمولی است که معمولاً هر 6 تا 8 هفته یکبار انجام می شود که ارتودنتیست شما را قادر می سازد تا پیشرفت را کنترل کرده و تنظیمات را انجام دهد. بریس‌ها تنظیم می‌شوند، الاستیک‌های رنگی تغییر می‌کنند، ترازهای شفاف برای دقت بررسی می‌شوند و پیشرفت ثبت می‌شود.

4. مرحله جداسازی

بعد از کلی کار سخت، این مرحله ای است که بریس ها برداشته می شوند یا آخرین دور الاینرها به پایان می رسد. براکت ها برداشته می شوند، دندان ها پولیش می شوند و عکس های نهایی گرفته می شود. همچنین برداشتی برای جداشدنی نهایی گرفته شده است

5. مرحله نگهدارنده

پس از تحویل اولیه نگهدارنده ها، قرار ملاقاتی برای نظارت بر پیشرفت بیشتر تعیین می شود. سفت کردن و تنظیمات را می توان در این مرحله نهایی انجام داد تا اطمینان حاصل شود که نگهدارنده شما مناسب است.

دکتر مهدی رفیعی دندانپزشک و درمان ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان می باشند.

بریس بگیر!

آیا برای شروع سفر به سمت دندان های صاف آماده اید؟ با ما تماس بگیرید و یکی از کارکنان دوستانه ما به شما در برنامه ریزی مشاوره کمک می کند.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹