دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

مدت زمان درمان ارتودنسی چقدر است؟

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

مدت زمان درمان ارتودنسی چقدر است؟

مدت زمان درمان ارتودنسی

درمان ارتودنسی سالانه برای میلیون ها نفر در سراسر جهان سودمند است. یکی از اولین سوالاتی که ممکن است در هنگام مواجهه با نیاز به بریس بپرسید، احتمالاً این است که “چه مدت طول می کشد؟” با دندانپزشک خود در اصفهان ، مدت زمان درمان ارتودنسی را بیابید.

درمان ارتودنسی چگونه کار می کند؟

درمان ارتودنسی فشار ملایم و در عین حال ثابتی را بر روی دندان ها وارد می کند تا آنها را در موقعیت های صحیح خود قرار دهد. ارتودنسی بر صاف کردن دندان ها به شکل یک لبخند زیبا و تراز مناسب بایت فک برای جویدن، بلع و صحبت بهینه تمرکز دارد. دندانپزشکان معمولاً درمان ارتودنسی را برای نوجوانان بالای 12 سال و بزرگسالان توصیه می کنند، اگرچه ممکن است در برخی موارد درمان زودتر شروع شود.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان ، دندانپزشک و درمان ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان می باشند. و با هدف بهبود روابط میان فک و دندان و منظم کردن دندان های نامنظم کنار شما عزیزان هستند.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

درمان ارتودنسی چقدر طول می کشد؟

طول درمان ارتودنسی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. در حالی که برخی از مشکلات نسبت به سایرین زمان کمتری برای درمان نیاز دارند، درمان ارتودنسی به طور متوسط حدود دو سال طول می کشد.

با این حال، ارتودنتیست ها می توانند مشکلات متوسط تر را در کمتر از شش ماه ترمیم کنند، در حالی که مشکلات پیچیده تر ممکن است 3 سال یا بیشتر طول بکشد. دندانپزشک شما بهترین منبع اطلاعات شما در مورد زمان درمان در مورد دندان های شما است. مشاوره ارتودنسی در مرکز لبخند سالم می تواند به شما در درک بهتر فرآیند ارتودنسی کمک کند و به شما امکان می دهد هر سوال خاصی که ممکن است داشته باشید را برطرف کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دکتر مهدی رفیعی به صفحه خدمات مراجعه فرمایید.

درمان ارتودنسی در اصفهان

به لطف پیشرفت های دندانپزشکی مدرن، راه های مختلفی برای صاف کردن دندان ها وجود دارد. براکت های سنتی معمولاً مقرون به صرفه ترین انتخاب هستند و از براکت ها و سیم های فلزی متصل به دندان ها استفاده می کنند.

برای آشنایی بیشتر با دکتر مهدی رفیعی به اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان مراجعه کنید.

بیماران تقریباً ماهی یک بار برای معاینات منظم و تنظیم سیم ها به دندانپزشک خود مراجعه می کنند. بریس‌های سرامیکی از همان تکنیک بریس‌های سنتی استفاده می‌کنند، اما فلز را با براکت‌ها و سیم‌های همرنگ دندان جایگزین می‌کنند.

بریس های شفاف مانند اینویزیلاین از سینی های تراز کننده شفاف قابل جابجایی استفاده می کنند که به طور متوالی استفاده می شوند تا هم راستایی دندان ها و نیش فک را اصلاح کنند.

متخصص ارتودنسی Ashtabula شما می تواند به شما در تعیین بهترین گزینه درمان ارتودنسی برای شما کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ارتودنسی و لبخند سالم با ما تماس بگیرید.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹