دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

درمان حفره در طول بریس های ارتودنسی – متخصص ارتودنسی در اصفهان

متخصص ارتودنسی در اصفهان

درمان حفره در طول بریس های ارتودنسی – متخصص ارتودنسی در اصفهان

متخصص ارتودنسی در اصفهان

آیا می دانستید که ارتودنتیست و دندانپزشک یکی نیستند؟ فقط یک دندانپزشک می تواند در مورد حفره ها، بیماری های لثه و موارد دیگر کمک کند، در حالی که فقط یک متخصص ارتودنسی می تواند دندان های شما را به روش خاصی صاف کند.

زمان استفاده از بریس برای بیمار زمانی است که حفره ها خیلی سریع اتفاق می افتد، زیرا تمیز کردن دندان ها سخت تر است. برای جلوگیری از پوسیدگی در طول مدت استفاده از بریس، ضروری است که همچنان به دندانپزشک مراجعه کنید. اگر به طور اتفاقی دچار حفره شدید، دریابید که درمان حفره به چه صورت خواهد بود!

 متخصص ارتودنسی اصفهان بهترین گزینه درمان زیبایی است.

بهداشت دهان و دندان مناسب

انجمن دندانپزشکی آمریکا توصیه می کند که هر بیمار حداقل دو بار در روز دندان های خود را مسواک بزند تا از پوسیدگی دندان جلوگیری شود. مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی حتی برای جلوگیری از تجمع پلاک که منجر به پوسیدگی می شود، بهتر است. همچنین هر بیمار باید حداقل روزی یک بار نخ دندان بکشد. استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید بهترین کار است، زیرا فلوراید به پوشاندن دندان ها در یک لایه محافظ کمک می کند که از پوسیدگی جلوگیری می کند و مینای دندان را قوی تر نگه می دارد.

بیماران همچنین می توانند از دهانشویه سود ببرند، زیرا می تواند باکتری هایی را که در غیر این صورت پلاک ایجاد می کنند، از بین ببرد.

با این حال، این توصیه ها برای افرادی است که بریس ندارند. تک تک افراد – کودکان، نوجوانان و بزرگسالان – باید از این توصیه ها پیروی کنند. نوزادان نباید از فلوراید یا دهانشویه استفاده کنند، اما خمیردندان های کودک آنها به طور کلی مقادیر ایمن فلوراید در آنها وجود دارد. اگر بیمار هستید که از طریق بریس مراقبت های ارتودنسی دریافت می کنید، باید با رعایت بهداشت دهان و دندان خود قدم های بیشتری را طی کنید. یعنی مسواک زدن مکرر، نخ دندان کشیدن بیشتر و مراقب آنچه می خورید.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

متخصص ارتودنسی در اصفهان
متخصص ارتودنسی در اصفهان

نمای نزدیک از بریس هایی که با مسواک مسواک می زنند:

مراقبت از بریس ها

تمیز کردن بریس ها ممکن است مشکل باشد. با این حال، طراحی آن‌ها بهترین و سریع‌ترین راه را برای صاف کردن دندان‌هایتان فراهم می‌کند، به همین دلیل است که بریس‌های فلزی سنتی برای چندین دهه وجود داشته‌اند. بریس‌های فلزی، بریس‌های سرامیکی و بریس‌های لینگوال همگی دارای طراحی سیم‌ها و براکت‌ها هستند.

 متخصص ارتودنسی اصفهانرا بیشتر بشناسید.

با این حال، در مورد بریس‌ها، باید در تمیز کردن آن‌ها دقیق باشید وگرنه غذا و پلاک در مکان‌هایی گیر می‌کند. اگر این مواد را نچسبانید، به سرعت مینای دندان شما را از بین می برد و باعث پوسیدگی اطراف دستگاه شما می شود. این ممکن است روی هر دندانی نیز اتفاق بیفتد.

اگر سؤالی در مورد اقدامات بعدی در درمان ارتودنسی خود دارید، دریغ نکنید. ما همیشه خوشحالیم که یک گزارش پیشرفت به شما ارائه دهیم.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹