دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

روند گام به گام روش ونیر دندان دکتر مهدی رفیعی

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسی کودکان در اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

روند گام به گام روش ونیر دندان دکتر مهدی رفیعی

روش ونیر دندان اصفهان

اگر معنای روکش دندان را کاملاً می‌دانید، از قبل می‌دانید که درمان روکش دندان به منظور کوتاه کردن مینای دندان و چسباندن یک پوسته نازک مصنوعی در جلوی دندان‌ها برای پوشاندن ترک‌ها، تغییر رنگ و خطوط تیرگی است.

این درمان کامل روکش دندان شامل چندین فرآیند کوتاه است که در زیر ذکر شده است.

1. آماده سازی دندان

مرحله 1 روش روکش دندان
آماده سازی دندان اولین مرحله اصلی در کل فرآیند روکش است. دندانپزشک زیبایی دندان شما را با ارزیابی واجد شرایط بودن آن برای روکش، بررسی کامل، شکل، تمیزی و ساختار آن بررسی می کند. در صورت نیاز، دندانپزشک زیبایی ممکن است نیاز داشته باشد که دندان خاص شما را صیقل دهد تا کاملاً برای روکش دندان آماده شود.

2. انتخاب سایه

مرحله 2 روش روکش دندان
زمانی که دندان شما پس از تمیز کردن و تراش مناسب کاملاً آماده شد. زمان آن است که سایه چینی مناسب را برای روکش دندان خود انتخاب کنید که در واقع می تواند با سایه دندان شما مطابقت داشته باشد، بنابراین به وضوح توسط همه متوجه نمی شود. علاوه بر این، متخصص ارتودنسی اصفهان شما ممکن است سایه را با شفاف کردن بیشتر/کمتر شفاف کند.

نمونه کار های ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

3. قرار دادن ونیر موقت

مرحله 3 روش روکش دندان
قرار دادن روکش موقت

پس از آماده کردن دندان و انتخاب سایه مناسب برای شما، دندانپزشک زیبایی شما ممکن است یک روکش موقت دندان را به مدت 1 تا 2 روز روی دندان شما قرار دهد تا نتیجه احتمالی را بررسی کند. مراحل بعدی بر اساس نتایج احتمالی روکش موقت است. متخصص ارتودنسی اصفهان سوال می کند اگر با روکش موقت راحت هستید و به اندازه کافی قابل رویت نیست مراحل بعدی را دنبال کنید. در غیر این صورت، ممکن است برخی از فرآیندهای تثبیت برای تغییر شکل یا سایه زدن مجدد روکش وجود داشته باشد.

4. باندینگ ونیر دندان

مرحله 4 روش روکش دندان
چسباندن روکش

هنگامی که از روکش موقت راضی شدید و دیگر هیچ عارضه ای وجود ندارد، زمان آن فرا رسیده است که آن روکش دندانی خاص را با دندان خود بچسبانید. خمیر روکش موقت شسته می‌شود، دندان دوباره تمیز می‌شود و پولیش پاک می‌شود – تا یک روکش دائمی به طور مستقیم به مینا چسبانده شود.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

5. تاچ آپ نهایی

مرحله آخر عمل روکش دندان
هنگامی که روکش دائمی دندان چسبانده شد، ارزیابی های نهایی شروع می شود تا بررسی شود که آیا عملکرد گاز گرفتن شما خوب است یا خیر، آیا هنگام باز کردن دهان خود احساس ناراحتی می کنید یا نه و آیا مقداری سیمان چینی اضافی در کناره های دندان خود احساس می کنید یا نه. نه پس از ارزیابی مناسب – روتوش نهایی، نخ دندان کشیدن و سوهان کشیدن انجام می شود تا چسبندگی روکش دائمی به حد عالی برسد. روش ونیر دندان اصفهان

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

نتیجه چیست؟ متخصص ارتودنسی اصفهان

روکش های دندان در اصفهان بسیار محبوب هستند، اما شما باید بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی را انتخاب کنید که ممکن است بهترین کارکنان گواهی و با تجربه را برای شما ارائه دهد تا بهترین کار را برای روکش دندان شما انجام دهد که در واقع ممکن است 10 تا 15 سال بدون ایجاد مشکل دوام بیاورد. . اگر نیاز به انجام روکش زیبایی برای دندان خاص خود دارید، آن را به تاخیر نیندازید.

هم اکنون با یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در اصفهان وقت رزرو کنید و دندان خود را در اسرع وقت ترمیم کنید تا از عوارض بعدی جلوگیری کنید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹