دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

راهنمای کامل ارتودنسی کودکان را بخوانید:

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

راهنمای کامل ارتودنسی کودکان را بخوانید:

راهنمای ارتودنسی کودکان

درمان ارتودنسی می تواند بخش مهمی از مراقبت های بهداشت دهان و دندان کودک شما باشد. دندان هایی که با هم کار می کنند امکان گاز گرفتن و جویدن صحیح را فراهم می کنند. لبخند زیبایی که از درمان ارتودنسی کودک حاصل می شود، نشانه ظاهری سلامت دهان و دندان است و زمینه را برای یک عمر دندان های سالم فراهم می کند.

آشنایی با معاینات اولیه

انجمن ارتودنتیست های آمریکا (AAO) توصیه می کند که کودکان اولین معاینه خود را با یک متخصص ارتودنسی AAO یا در اولین تشخیص مشکل ارتودنسی یا در سن 7 سالگی انجام دهند.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

در حدود آن سن، کودکان ترکیبی از دندان های شیری (شیری) و دائمی دارند. معاینه در این سن به متخصص ارتودنسی کودک اطلاعات زیادی می دهد. اگر مشکلی وجود داشته باشد، یا اگر مشکلی در حال ایجاد است، ارتودنتیست شما می‌تواند به شما توصیه کند که کدام درمان توصیه می‌شود، چه زمانی باید شروع شود و طول آن را تخمین بزند.

اگر کودک شما کمتر از 7 سال دارد و متوجه چیزی شدید که “خاموش” به نظر می رسد، لازم نیست منتظر بمانید تا فرزندتان 7 ساله شود یا تا زمانی که از دندانپزشک خود توصیه ای دریافت کنید. شما باید بدون توجه به سن کودک خود را در لحظه ای که متوجه مشکلی شدید نزد متخصص ارتودنسی ببرید.

 

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین مرکز ارتودنسی در اصفهان
متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین مرکز ارتودنسی در اصفهان

نشانه هایی که ممکن است کودک شما به مراقبت ارتودنسی نیاز داشته باشد:

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تعیین اینکه آیا زمان آن رسیده است که فرزندتان را نزد متخصص ارتودنسی ببرید یا خیر این است که متوجه هر یک از این علائم هشدار دهنده اولیه می‌شوید:

از دست دادن زودهنگام یا دیررس دندان های شیری

اگرچه طیف‌هایی از تغییرات طبیعی وجود دارد، اما از دست دادن خیلی زود یا خیلی دیر دندان‌های شیری می‌تواند مشکلاتی را برای دندان‌های دائمی ایجاد کند که باید جایگزین آن‌ها شوند. متخصص ارتودنسی کودک در تشخیص و درمان تغییرات نامطلوب متخصص است.

مشکل جویدن یا گاز گرفتن

غذا خوردن نباید ضرر داشته باشد. اگرچه ناراحتی همراه با “دندان درآوردن” وجود دارد، جویدن دردناک ممکن است نشان دهنده وجود مشکلات ارتودنسی باشد که باید برطرف شوند.

تنفس دهانی

اگرچه ارتودنتیست ها نمی توانند تنفس دهانی را اصلاح کنند، اما مشکلات ارتودنسی وجود دارد که می تواند در نتیجه این الگوی تنفس ایجاد شود که می تواند توسط متخصص ارتودنسی برطرف و اصلاح شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. لبخند من. ارتودنتیست من

 

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹