دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

چه زمانی به جای مراجعه به دندانپزشک به متخصص ارتودنسی مراجعه کنیم؟

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

چه زمانی به جای مراجعه به دندانپزشک به متخصص ارتودنسی مراجعه کنیم؟

دندانپزشک و متخصص ارتودنسی

افزایش تقاضای ارتودنسی همراه با پیشرفت های سریع در فناوری، بسیاری از دندانپزشکان عمومی را خارج از حوزه تخصصی ارتودنسی، تشویق به ارائه درمان های ارتودنسی کرده است.

در حالی که یک دندانپزشک عمومی می تواند راه حل های ارتودنسی را برای کمک به اصلاح مسائل جزئی ارتودنسی ارائه دهد، تنها یک متخصص ارتودنسی آموزش دیده مجهز به ارزیابی دقیق و جامع ارتودنسی و طرح درمان است.

یک راه حل ارتودنسی ارائه شده توسط دندانپزشک شما، چیزی مانند اینویزیلاین، یک گزینه فریبنده است. در ظاهر، ارزان‌تر به نظر می‌رسد و ممکن است در مقایسه با بریس‌های فلزی سنتی، تضمین زمان درمان کوتاه‌تر را ارائه دهد.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان ، دندانپزشک و درمان ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان می باشند. و با هدف بهبود روابط میان فک و دندان و منظم کردن دندان های نامنظم کنار شما عزیزان هستند.

مطلقاً نمی توان منکر اثربخشی اینویزیلاین و دامنه سایر درمان های ارتودنسی ارائه شده توسط متخصصان دندانپزشکی شد. اما اثربخشی هر درمان ارتودنسی به مناسب بودن آن در اصلاح نگرانی های خاص ارتودنسی شما بستگی دارد.

یک متخصص ارتودنسی تنها متخصص دندانپزشکی است که واجد شرایط انجام این تماس است.
اگرچه یک دندانپزشک در تمام زمینه های دندانپزشکی عمومی، ترمیم دندان های آسیب دیده، مراقبت از دندان های آسیب دیده و جایگزینی دندان های از دست رفته، حرفه ای بسیار آموزش دیده است، اما آنها برای ارزیابی یا درمان جامع ارتودنسی مجهز نیستند.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

اطلاعات زیر توسط انجمن ارتودنتیست ارائه شده است:

برای مراقبت های ارتودنسی، ASO توصیه نمی کند که به کسی مراجعه کنید که متخصص ارتودنسی نیست. بسیاری از دندانپزشکان عمومی ارائه می دهند: چیزی که در ابتدا درمان «ارزان» به نظر می رسد. راه حل های جایگزین برای همه؛ درمان‌هایی برای اجتناب از بریس‌ها؛ یا ارائه درمان های سریع، سریع یا سریع. بسیاری از دوره هایی که دندانپزشکان عمومی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی انجام می دهند، یک یا دو روز هستند.

ما یک نمودار (از اطلاعات صنعت ASO) برای بیماران ایجاد کرده ایم تا تفاوت های کلیدی بین دندانپزشکان و ارتودنتیست ها را شناسایی کنیم. برای مشاهده نمودار در اندازه واقعی روی نمودار زیر کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با دکتر مهدی رفیعی به اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان مراجعه کنید.

اگر به دنبال درمان برای اصلاح ناهماهنگی بایت یا صاف کردن لبخند خود هستید، اکیداً توصیه می شود که به دنبال خدمات یک متخصص ارتودنسی واجد شرایط باشید.

برای اصلاحات جزئی، ارتودنتیست شما ممکن است اینویزیلاین یا درمانی مشابه آنچه که دندانپزشک ممکن است ارائه دهد، اغلب بدون هزینه اضافی توصیه کند. برای موارد پیچیده تر، تعدادی از گزینه های ارتودنسی محتاطانه در حال حاضر موجود است که تمام مزایای مکانیکی و فیزیکی ارائه شده توسط بریس های فلزی سنتی را فراهم می کند.

بریس های زبانی بریس های لینگوال چیزی جز شگفت انگیز نیستند. آن‌ها می‌توانند همان اصلاحات ارتودنسی را که با استفاده از بریس‌های فلزی سنتی بدون نگرانی بصری انجام می‌دهند، انجام دهند. آنها عملا نامرئی هستند و به پشت دندان های شما متصل می شوند!

همین امروز با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان اولیه خود را برنامه ریزی کنید!

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹