دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

دندانپزشکان و ارتودنتیست ها: تفاوت چیست؟

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

دندانپزشکان و ارتودنتیست ها: تفاوت چیست؟

دندانپزشکان و ارتودنتیست ها

شما دو بار در سال به دندانپزشک مراجعه می کنید. آنها دندان های شما را تمیز می کنند و به حفظ سلامت دهان شما تا حد امکان کمک می کنند. اما ارتودنتیست ها چطور؟ چه کاری می توانند برای شما انجام دهند؟ در حالی که هم دندانپزشکان و هم ارتودنتیست ها به حفظ سلامت دهان شما کمک می کنند، اما این کار را به روش های مختلف انجام می دهند.

دندانپزشک و ارتودنتیست چیست؟

دندانپزشک پزشکی است که برای تخصص در دندان ها، لثه ها، اعصاب و فک شما آموزش دیده است. ارتودنتیست ها نیز دندانپزشک هستند، اما تخصص آنها در دندانپزشکی بر اصلاح بایت، اکلوژن، یعنی نحوه تماس دندان های شما با یکدیگر و صافی دندان ها متمرکز است.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

شباهت ها چیست؟

دندانپزشکان و ارتودنتیست ها از این جهت شبیه به هم هستند که به مراقبت از دهان و شادابی و سلامت دهان شما اختصاص داده شده اند. مهم است که به یاد داشته باشید که همه ارتودنتیست ها دندانپزشک هستند، اما همه دندانپزشکان ارتودنتیست نیستند.

در واقع، متخصصین ارتودنسی می‌توانند در مطب دندان‌پزشکی کار کنند و تمام وظایف مشابهی را که یک دندان‌پزشک می‌تواند انجام دهند، انجام دهند، آنها فقط تحصیلات تکمیلی دارند تا به آنها اجازه دهد در ارتودنسی تخصص داشته باشند.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

تفاوت ها چیست؟

اگر می‌خواهید تفاوت‌های بین دندانپزشکان و ارتودنتیست‌ها را به خاطر بسپارید، فقط به یاد داشته باشید که دندانپزشکان در مراقبت‌های کلی از دهان، پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه، همراه با روش‌هایی مانند کشیدن دندان، روکش یا کانال ریشه به شما کمک می‌کنند. متخصصین ارتودنسی به شما در اصلاح اوربایت، آندربایت، شلوغی دندان و همراستایی دندان ها کمک خواهند کرد.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه یک متخصص ارتودنسی می‌تواند به شما در تنظیم بایت و دندان‌ها کمک کند و لبخندتان را متحول کند، امروز با ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره را تعیین کنید.

  هدف ما این است که به تک تک بیماران کمک کنیم تا به رویای دندان های صاف و لبخندی زیبا برسند. ما امیدواریم که خیلی سریع از شما خبری دریافت کنیم.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹