دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

مزایای درمان ارتودنسی زودرس را بخوانید

مزایای درمان ارتودنسی زودرس را بخوانید

درمان پیشگیرانه ارتودنسی

درمان ارتودنسی به گونه ای طراحی شده است که با بهبود هم ترازی، لبخندهای سالم تری ارائه دهد. انجام این کار به انجام موارد زیر کمک می کند:

اعتماد به نفس را افزایش می دهد.
دندان ها را صاف می کند.
هم ترازی را بهبود می بخشد و توانایی بهتری برای صحبت کردن و جویدن غذا ایجاد می کند.
خطر آسیب به استخوان های صورت را کاهش می دهد.
سردردهای ناشی از تنش و سایر مشکلات سلامتی را تسکین می دهد.

تشخیص زودهنگام و درمان ارتودنسی می تواند در کمک به کودک شما برای دستیابی و حفظ لبخند سالم موثر باشد. انجمن ارتودنتیست های آمریکا سنین اولیه را برای ارزیابی توسط متخصص ارتودنسی توصیه می کند، از جمله این واقعیت که درمان اولیه ممکن است نتایجی را ارائه دهد که پس از اتمام روند رشد صورت و فک کودک شما امکان پذیر نخواهد بود.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان

سایر مزایای درمان ارتودنسی زودرس عبارتند از:

ارتودنتیست ها می توانند مناطق نگران کننده رشد فک را در حالی که دندان های شیری هنوز وجود دارند شناسایی کنند.
ارتودنتیست ها ممکن است بتوانند مشکلات در حال توسعه را که می توانند پیشگیرانه اصلاح کنند، شناسایی کنند.
ارتودنتیست ها می توانند درمان زودهنگام را برای رفع نیاز به اقدامات بعدی در آینده ارائه دهند و ممکن است مدت زمان درمان را کاهش دهند.
این بدان معنا نیست که شما در آینده به درمان ارتودنسی نیاز نخواهید داشت. درمان پیشگیرانه ارتودنسی

 


دکتر مهدی رفیعی در اینستاگرام


 

گاهی اوقات تصادفات یا جراحات برای ترمیم در بزرگسالان نیاز به درمان ارتودنسی دارند. هنوز هم می تواند به عنوان ابزاری برای درمان آن صدمات، اصلاح مشکلات استخوانی و موارد دیگر بسیار موثر باشد.

برای نیازهای دندانی خود با واحد دندانپزشکی دکتر مهدی رفیعی تماس بگیرید

هم دندانپزشکان و هم ارتودنتیست ها برای کمک به حفظ سلامت دهان و دندان، سلامت کلی بهتر و بهبود کیفیت زندگی بسیار مهم هستند. از این گذشته، لبخند شما چیزهای زیادی به دنیا می گوید. شما می خواهید از همین حالا شروع به حفظ لبخند خود برای یک عمر آینده کنید. این تنها زمانی اتفاق می افتد که شما متخصصان مناسب را در کنار خود داشته باشید.

قرار ملاقات خود را با دندانپزشک ما، متخصص ارتودنسی اصفهان ، دو بار در سال برای نگهداری معمول و در صورت بروز اولین علائم مشکل، تنظیم کنید.

خدمات خانواده، کودکان، زیبایی و ارتودنسی او می تواند شرایط خاص سلامت دهان را برطرف کند. او بیش از پنج سال گذشته خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا را برای کل خانواده ها در مناطق اصفهان ارائه کرده است.

چه به دنبال دندانپزشک جامع سلامت دهان و دندان باشید و چه به دنبال دندانپزشکی باشید که بتواند طیف وسیعی از خدمات زیبایی و ارتودنسی را ارائه دهد، آنچه را که به دنبال آن هستید در مطب دکتر مهدی رفیعی خواهید یافت.

همین امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد دامنه کامل مراقبت های دندانی که در اینجا ارائه می دهیم و اینکه چگونه می توانیم در مورد نگرانی های خاص سلامت دندان یا برای سلامت کلی دهان به شما کمک کنیم.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹