دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

درمان های محبوب ارتودنتیست ها

درمان های محبوب ارتودنتیست ها

درمان های ارتودنتیست ها

اگر دندان‌هایتان آن‌طور که می‌خواهید صاف نیستند، یا اگر هنگام غذا خوردن با مشکلی در فک یا گاز گرفتن خود مواجه می‌شوید، مراجعه به دندانپزشک حرفه‌ای برای اصلاح این مسائل به شدت توصیه می‌شود.

زمانی که دندان های شما حتی کمی کج باشد، مراقبت از دندان ها و لثه ها را برای شما دشوارتر می کند. هنگامی که نتوانید به نواحی خاصی از دهان خود دسترسی پیدا کنید و در نتیجه آن را تمیز کنید، در نهایت شروع به ایجاد پلاک خواهید کرد که منجر به ایجاد حفره می شود.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان و بهترین متخصص ارتودنسی کودکان می باشد.

در زیر فهرستی  از محبوب‌ترین درمان‌های ارتودنتیستی موجود است که امروزه می‌تواند به بیماران دندان‌پزشکی کمک کند تا سلامت دهان و دندان خود را دوباره به مسیر خود بازگردانند.

اینویزیلاین.

این گزینه صاف کردن دندان از سینی های قابل جابجایی استفاده می کند تا به آرامی دندان ها را به موقعیت صحیح خود برگرداند. این گزینه در میان بزرگسالانی که دوست دارند در صاف کردن دندان های خود کمی محتاط تر عمل کنند، محبوب است.

بریس های سنتی.

این گزینه درمان ارتودنسی که به نام بریس‌های فلزی نیز شناخته می‌شود، از براکت‌ها و سیم‌هایی استفاده می‌کند که به دندان‌ها متصل می‌شوند تا به آرامی آنها را به موقعیت صحیح خود برگرداند.

بریس های سرامیکی.

براکت‌های سرامیکی مانند بریس‌های سنتی عمل می‌کنند با این تفاوت که براکت‌ها به جای فلز شفاف هستند و کمتر به چشم می‌آیند.

بریس های زبانی.

بریس های لینگوال بریس های سنتی هستند که به پشت دندان ها متصل می شوند.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید.

نگهدارنده های متحرک.

نگهدارنده یک دستگاه ارتودنسی است که اغلب برای نگه داشتن دندان های بیمار دندانپزشکی در موقعیت صحیح خود پس از صاف شدن استفاده می شود.

منبسط کننده کام.

این دستگاه ارتودنسی متحرک برای بیماران دندانپزشکی استفاده می شود که نیاز به باز کردن فک بالایی دارند تا بایت بد خود را اصلاح کنند.

سیستم دیمون مشابه بریس های سنتی، با این تفاوت که به جای نوارهای لاستیکی از سیم استفاده می شود.

در مورد درمان های ارتودنتیست؟

وقتی دندان های شما به همان اندازه که قرار است صاف باشند، مراقبت از دندان ها و لثه ها بسیار آسان تر است. و از آنجایی که قرار است دندان های شما در تمام طول عمر شما دوام بیاورند، انجام هر کاری که می توانید در حال حاضر برای مراقبت از آنها انجام دهید بسیار پیشنهاد می شود.

امروز با یکی از متخصصان سلامت دندان ما صحبت کنید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹