دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

درمان جامع ارتودنسی چیست؟

درمان جامع ارتودنسی چیست؟

درمان جامع ارتودنسی | متخصص ارتودنسی اصفهان

درمان جامع ارتودنسی بر خلاف ارتودنسی دو فازی تنها در یک مرحله تکمیل می شود. درمان‌هایی مانند بریس‌ها، فلزی یا سرامیکی، بریس‌های همرنگ دندان، اینویزیلاین یا اینویزیلاین نوجوان معمولاً یک درمان جامع ارتودنسی در نظر گرفته می‌شوند. درمان جامع ارتودنسی به اندازه درمان دو مرحله ای موثر است و اغلب اوقات، بیماران در عرض 18 تا 24 ماه درمان خود را کامل می کنند.

پس تفاوت ها چه هستند؟

بارزترین تفاوت بین این دو سبک درمانی زمانی است که درمان شروع می شود. درمان دو مرحله ای معمولاً در دوران کودکی یا پیش از نوجوانی شروع می شود، در حالی که ارتودنسی جامع معمولاً در سال های نوجوانی یا حتی بزرگسالی شروع می شود.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان هستند.

چند دلیل خاص وجود دارد که چرا درمان جامع ارتودنسی رایج ترین این دو است:

سال های نوجوانی برای داشتن بریس ایده آل است. با فرض عدم نیاز به انجام درمان دو مرحله ای، سال های نوجوانی مرحله ای را نشان می دهد که اکثر یا همه دندان های بالغ در جای خود رویش کرده اند.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

بدن و استخوان های فک به سرعت در حال رشد هستند. به عنوان متخصص ارتودنسی بارینگتون، بریستول و پورتسموث مورد اعتماد شما، دکتر جافه می داند که چگونه با رشد طبیعی استخوان و تغییرات برای تراز کردن دندان ها، ایجاد یک بایت سالم و ایجاد بهترین نتایج ارتودنسی کار کند.

جنبه اجتماعی پوشیدن بریس فراموش نکنیم که نوجوان بودن دارای مجموعه‌ای از استرس‌ها و فشار همسالان است. با این حال، این بار در زندگی، بسیاری از بچه ها از بریس استفاده می کنند، بنابراین داشتن آنها تقریباً طبیعی است.

پوشیدن بریس در این دوران نوجوان را از خود دور نمی‌کند یا احساس متفاوتی در او ایجاد نمی‌کند، در واقع، آنها در موقعیتی مشابه بسیاری از دوستان خود قرار دارند و آن را به یک نقطه پیوند عالی با دوستان تبدیل می‌کنند.

نیازی به احساس خودآگاهی یا از نظر اجتماعی ناجور نیست. آنها می توانند توصیه ها و تجربیات خود را در مورد داشتن بریس با هم به اشتراک بگذارند!

بنابراین چه چیزی بهتر است: درمان دو فازی یا معمولی؟ اکنون که برخی از تفاوت‌های اصلی را که ارتودنسی دو مرحله‌ای را از درمان ارتودنسی معمولی و جامع متمایز می‌کند، بررسی کردیم،

بهترین اقدام چیست؟

پانجمن ارتودنتیست های آمریکا توصیه می کند که هر کودکی در حدود سن هفت سالگی یک ارزیابی ارتودنسی داشته باشد، بنابراین دکتر جافه می تواند راهنمایی های تخصصی در مورد مسیری را که پس از این ارزیابی طی کند، ارائه دهد.

از آنجایی که مشکلات ارتودنسی ممکن است خود را در این سن نشان دهند، دکتر جافه می‌تواند گزینه‌های درمانی پیشگیرانه را ارائه دهد و در صورت وجود هرگونه مشکل، گزینه‌های مربوط به آن را مورد بحث قرار دهد.

در مورد ارتودنسی بزرگسالان چطور؟ این در کجا قرار می گیرد؟ در سال های اخیر پیشرفت های فوق العاده ای در فناوری ارتودنسی صورت گرفته است. درمان‌ها سریع‌تر، کمتر دردناک‌تر و بسیار متنوع هستند. بزرگسالان هنوز هم می توانند با درمان های ارتودنسی مانند بریس و اینویزیلاین به نتایج شگفت انگیزی دست یابند، اما انجام درمان در سنین نوجوانی همیشه سودمندتر است.

امروز با ارتودنتیست دکتر مهدی رفیعی تماس بگیرید اگر والدین نوجوان یا بزرگسالی هستید که به فکر درمان ارتودنسی برای خود هستید، همین امروز با مطب دکتر جافه تماس بگیرید.

کارکنان ما قادر خواهند بود به هر سوالی پاسخ دهند یا حتی اولین قرار ملاقات شما را تعیین کنند. این ماموریت ما ایجاد لبخندهای سالم و زیبا برای زندگی است. امروز با ما تماس بگیرید!

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹