دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

چرا بزرگسالان بیشتری به دنبال درمان ارتودنسی هستند

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

چرا بزرگسالان بیشتری به دنبال درمان ارتودنسی هستند؟

درمان ارتودنسی اصفهان

بریس ها و ردیف کننده های دندان برای بزرگسالان:

بسیاری از مردم فکر می کنند که درمان ارتودنسی فقط برای کودکان و نوجوانان است، اما حقیقت این است که امروزه از هر چهار بیمار یک نفر بزرگسال است. بریس ها، الاینرها و سایر درمان های ارتودنسی برای بزرگسالان بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند.

چرا؟ تکنولوژی مدرن در پزشکی منجر به تولید دستگاه های ارتودنسی گسسته تر و راحت تر از بریس های گذشته شده است. هرگز زمانی مانند زمان حال نبوده است که در بزرگسالی به دنبال صاف کردن دندان باشید.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

درمان ارتودنسی بزرگسالان چیست؟

اگر می‌پرسید براکت‌های بزرگسال چیست، اجازه دهید با اشاره به گزینه‌های دیگری در خارج از بریس برای صاف کردن دندان‌های بزرگسالان شروع کنیم. اما هدف یکی است: دستیابی به لبخندی زیباتر.

تفاوت اصلی بین ارتودنسی بزرگسالان و ارتودنسی برای افراد جوان این است که در بزرگسالان، ساختار استخوان کاملاً شکل گرفته است. بنابراین ارتودنتیست ها با دندان های دائمی کار می کنند. اصطلاح ارتودنسی کودک، ارتودنسی رهگیری است، به این معنی که هدف از درمان، پیشگیری و اصلاح مشکلات مال اکلوژن قبل از تکمیل رشد فک است. درمان ارتودنسی اصفهان

چرا بزرگسالان باید تحت درمان ارتودنسی قرار گیرند؟

صاف کردن دندان ها نه تنها به منظور بهبود ظاهر شما بلکه مراقبت از سلامت شما نیز می باشد. دندان هایی که به طور نادرست در دهان شما قرار می گیرند می توانند منجر به مشکلات جدی مانند هضم ضعیف، آپنه خواب، از دست دادن دندان، سردرد، گردن درد یا حتی مشکل در تلفظ صداهای خاص شوند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. لبخند من. ارتودنتیست من

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹