دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

چگونه می توانید هفته اول درمان ارتودنسی خود را آسان تر کنید؟

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

چگونه می توانید هفته اول درمان ارتودنسی خود را آسان تر کنید؟

درمان ارتودنسی اصفهان

فاز نگهداری در ارتودنسی

هنگامی که دندان های شما به تراز مناسب مطلوب رسیدند و مرحله درمان فعال شما کامل شد، هر گونه دستگاه ثابت برداشته می شود یا استفاده از الاینر متوقف می شود. تبریک می گویم! اما، مرحله نهایی درمان، که به عنوان مرحله احتباس شناخته می شود، هنوز بسیار مهم است. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که تمام وقت، تلاش و پول شما با خارج شدن دندان‌هایتان از تراز هدر رود.

بنابراین، این مرحله تماماً در مورد حفظ آن تراز مناسب است که از فاز فعال آمده است. مدت کوتاهی قبل از پایان فاز فعال شما، یک نگهدارنده سفارشی برای شما ایجاد خواهد شد. این نگهدارنده در دهان شما قرار می گیرد و تضمین می کند که دندان های شما در راستای حرکت به سمت جلو قرار دارند.

ارتودنتیست شما همچنان به شما اطلاع می دهد که چه مدت باید به صورت روزانه از نگهدارنده خود استفاده کنید و اگر می خواهید لبخند زیبای خود را حفظ کنید، رعایت این دستورالعمل ها ضروری است.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان ، دندانپزشک و درمان ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان می باشند. و با هدف بهبود روابط میان فک و دندان و منظم کردن دندان های نامنظم کنار شما عزیزان هستند.

در طول این مرحله احتباس، استخوان فک شما شروع به اصلاح و تقویت اطراف دندان های مرتب شده شما می کند تا به طور کامل آنها را در جای خود ثابت کند. اما، همچنان باید طبق دستورالعمل به پوشیدن نگهدارنده خود ادامه دهید.

این مرحله معمولاً شامل معاینات دوره‌ای نیز می‌شود تا اطمینان حاصل شود که نگهدارنده‌های شما به درستی روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند، ردیف دندان‌های شما را بررسی می‌کنند و غیره.

برای آشنایی بیشتر با دکتر مهدی رفیعی به اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان مراجعه کنید.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

شما می توانید مراحل درمان ارتودنسی را به آرامی و با اطمینان طی کنید:

هر یک از سه مرحله درمان ارتودنسی برای حصول اطمینان از اینکه نتیجه نهایی شما یک لبخند زیبا و بهینه است، حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که در طول هر مرحله از درمان خود به پیروی از دستورالعمل‌های متخصص ارتودنسی خود ادامه می‌دهید، یک روال بهداشت دهان و دندان را رعایت می‌کنید و از پرسیدن سؤال نترسید.

هنگامی که با یک متخصص ارتودنسی محلی باتجربه و قابل اعتماد همکاری می کنید، همانطور که در اینجا در ارتودنسی کوک اند گوتچه پیدا می کنید، هر مرحله از درمان را تا حد امکان به آرامی پشت سر خواهید گذاشت. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که شما در طول درمان ارتودنسی خود تا حد امکان آگاه و راحت خواهید بود و در نهایت لبخند زیبایی را خواهید داشت که مفتخر به نشان دادن آن هستید.

آیا می‌خواهید درباره گزینه‌های درمانی که ممکن است در دسترس شما باشد و اینکه این فرآیند مستلزم چیست، بیشتر بدانید؟ تیم مراقبت از متخصصان ارتودنسی ما اینجا هستند تا به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند.

همین امروز با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان اولیه خود را برنامه ریزی کنید!

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹