دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

آیا دندانپزشکان می توانند خدمات ارتودنسی ارائه دهند؟

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسی کودکان در اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

آیا دندانپزشکان می توانند خدمات ارتودنسی ارائه دهند؟

خدمات ارتودنسی در اصفهان

از نظر فنی بله دندانپزشکان عمومی گاهی اوقات قادر به ارائه خدمات ارتودنسی به بیماران هستند. با این حال، برخی از الزامات قبل از اینکه ممکن است، یا باید، وجود دارد.

دندانپزشک تنها در صورتی می تواند مراقبت های ارتودنسی را به بیماران ارائه دهد که آنها متعهد به شرکت در سمینارهای آموزش مداوم و همچنین کسب تجربه شخصی در مورد یک موضوع خاص باشند.

به عنوان مثال، دندانپزشکی که مایل به ارائه Invisalign است باید ابتدا در کارگاه های مرتبط شرکت کند. متأسفانه، کارگاه‌ها و سمینارها فاقد آن نوع آزمایش‌ها و معاینه‌هایی هستند که به ارتودنتیست‌ها اجازه می‌دهد تا مطالب را به طور واقعی یاد بگیرند. درک سطحی از یک موضوع همیشه برای ارائه صحیح بهترین درمان ممکن برای بیماران کافی نیست.

برخلاف دندانپزشکان عمومی، ارتودنتیست ها بر مراقبت های ارتودنسی به عنوان تنها تخصص خود تمرکز می کنند. آنها تقریباً روزانه روش های صاف کردن دندان را انجام می دهند و در آخرین شیوه های صنعت به روز می مانند. آنها همچنین تمایل به داشتن جدیدترین تجهیزات دارند و اغلب در کلاس های آموزش مداوم که عمدتاً بر روی ارتودنسی متمرکز است شرکت می کنند.

دکتر مهدی رفیعی  ، دندانپزشک و درمان ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان می باشند. و با هدف بهبود روابط میان فک و دندان و منظم کردن دندان های نامنظم کنار شما عزیزان هستند.

در اصل، متخصصان ارتودنسی با تجربه بهترین و به‌روزترین روش‌های درمانی را می‌شناسند و می‌توانند رویکردی را برای هر بیمار، بر اساس نیازهای خاص خود، سفارشی کنند.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

انتخاب درست اگر مشکل قلبی دارید، آیا ترجیح می دهید توسط پزشک مراقبت های اولیه خود درمان شوید یا یک متخصص قلب اختصاصی؟

فکر می کنم می توان گفت که اکثر ما دومی را می خواهیم! یک متخصص قلب آموزش دیده تجربه بیشتر و مهارت های خاص تری در مسائل قلبی خواهد داشت. همین رویکرد در مورد دندان های شما نیز صدق می کند. در نهایت، انتخاب با شماست. فقط به یاد داشته باشید که از آنجایی که متخصصین ارتودنسی فقط بر روی مسائل ارتودنسی تمرکز می کنند، به احتمال زیاد در برخورد با موارد تخصصی تجربه دارند.

بسیاری از دندانپزشکان با ایجاد نتایج کوتاه مدت و برنامه های درمانی آشنایی بیشتری دارند، در حالی که متخصصان ارتودنسی اغلب برنامه های مراقبتی طولانی مدت را برای بیماران انجام می دهند. ارتودنتیست ها همچنین در موقعیت بهتری برای درک درمان های بهینه ارتودنسی مانند بریس های فلزی، اینویزیلاین، بریس های سرامیکی و غیره و نحوه جلوگیری از عوارض با هر کدام هستند.

اگر می دانید که شما یا فرزندتان برای مدت طولانی به کار ارتودنسی نیاز دارید، متخصص ارتودنسی مجهزتر خواهد بود تا شما را از ابتدا تا انتها ببیند!

دکتر مهدی رفیعی، متخصص ارتودنسی  فوق العاده علاوه بر چندین سال تحصیل دندانپزشک و ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه می باشند.

دکتر مهدی رفیعی به طور منظم در دوره های آموزش مداوم شرکت می کند و یکی از اعضای فعال انجمن دندانپزشکی آمریکا، انجمن ارتودنتیست های آمریکا، انجمن ارتودنتیست های ایلینوی و انجمن دندانپزشکی ایالتی ایلینویز است. او معتقد است دانشجو بودن در این حرفه از اهمیت بالایی برخوردار است! او همچنین به ارزیابی سیستم‌های درمانی جدید که می‌تواند منجر به نتایج بهتری برای بیمارانش شود، ادامه می‌دهد.

دکتر مهدی رفیعی و اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

دکتر مهدی رفیعی احساس خوشبختی می کند که بخشی از حرفه ای است که وقف خدمت و کمک به افراد در هر سنی است. درک هر بیمار منحصر به فرد است، او هر درمانی را که ارائه می کند برای منعکس کردن آن تنظیم می کند.

تیم باتجربه او بسیار سخت کار می کند تا مطمئن شود که هر بیمار از لحظه ای که از درهای ما عبور می کند احساس خوبی در خانه دارد. او دوست دارد شاهد رشد و موفقیت بیمارانش در لبخندهایشان و فراتر از آن باشد. خانواده های ارتودنسی او در اصفهان دوستان او شده اند!

هنگام تصمیم گیری در مورد مراقبت از دندان یا ارتودنسی به یاد داشته باشید که فقط یک مجموعه دندان دارید. رفع مشکلات ناشی از مراقبت‌های بد ارتودنسی آسان نیست و می‌تواند پرهزینه باشد، نه اینکه زمان‌بر باشد!

برای دریافت بهترین درمان از همان ابتدا با انتخاب یک ارائه دهنده ارتودنسی با تجربه که مشتریان خوشحال زیادی دارد – مانند دکتر کری در مطب متخصص ارتودنسی اصفهان برنامه ریزی کنید!

امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد آنچه ارائه می دهیم و چگونه می توانیم به شما و لبخندتان کمک کنیم.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹