دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

مزایای تراز یا بریس در بزرگسالان

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

مزایای تراز یا بریس در بزرگسالان

تراز یا بریس در بزرگسالان

جدا از معایب، البته ارتودنسی مزایای زیادی دارد. در اینجا لیستی از برخی از مزایای بریس ها و تراز کننده ها برای بزرگسالان آورده شده است:

زیبایی شناسی بهبود یافته:

اصلاح عیوب دندانی به شما امکان می دهد به لبخند رویاهای خود برسید.

بهبود سلامت:

ارتودنسی بیشتر از صاف کردن دندان‌های ما انجام می‌دهد، بلکه مشکلات سلامتی ما را نیز درمان می‌کند. آنها هر گونه مشکل جویدن را که ممکن است داشته باشیم برطرف می کنند، بنابراین هضم مناسب را تسهیل می کنند و حتی می توانند به مشکلات تنفسی یا عضلانی خاصی کمک کنند.

بهبود تلفظ:

گاهی اوقات مشکلات گاز گرفتن می تواند باعث ایجاد مشکل در بیان برخی صداها شود. به لطف ارتودنسی، بسیاری از مردم تلفظ بهتری را با صداهایی که زمانی دشوار بودند، مشاهده کردند. بسیاری از بیماران نیز از خلاص شدن از شر لب خود خبر داده اند.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

برای درمان بعدی آماده شده است:

: در برخی موارد، ارتودنسی می تواند به آماده سازی دهان شما برای هر گونه درمان دندانی دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید، مانند ایمپلنت که نیاز به فضا دارد، کمک کند.

بریس، ارتودنسی نامرئی و صاف کردن دندان بعد از 50 سالگی

بسیاری از بزرگسالان پس از 50 سالگی تصمیم می گیرند که می خواهند یا نیاز به صاف کردن دندان ها دارند، چه با بریس یا دستگاه های دیگر. در بیشتر موارد، متخصصان می توانند بزرگسالان را در هر سنی درمان کنند، اما موارد خاصی وجود دارد که توصیه نمی شود.

به عنوان مثال، بیمارانی که از پریودنتیت، پوکی استخوان، دندان های نهفته یا شرایط خاص مرتبط با نیش رنج می برند. صرف نظر از این، متخصص ارتودنسی مسئول ارزیابی سلامت دهان و دندان بیمار و سپس تصمیم گیری در مورد واجد شرایط بودن یا نبودن آنها برای شروع درمان خواهد بود.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

اما، همانطور که قبلا ذکر کردیم، مشکلات بریس های بزرگسالان برای افراد بالای 50 سال عادی نیست. انجام درمان ارتودنسی در آن سن نه تنها به دلایل زیبایی، بلکه برای بهبود بهداشت نیز مهم است.

هزینه بریس و سایر دستگاه های ارتودنسی برای بزرگسالان

هزینه ارتودنسی و بریس برای بزرگسالان ممکن است به دلیل تعدادی از عوامل مانند پیچیدگی مورد، نوع دستگاه انتخاب شده یا متخصص ارتودنسی متفاوت باشد.

از آنجایی که فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، قیمت‌ها می‌تواند از 3000 تا 10000 دلار قبل از بیمه باشد.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

Impress aligners: بهترین جایگزین برای بریس برای بزرگسالان

بنابراین ما یک سرویس با کیفیت و یک جایگزین عالی برای بریس‌ها برای بزرگسالان ارائه می‌دهیم: ترازکننده‌های دندانی که با سبک زندگی شما سازگار هستند. ما در ارتودنسی نامرئی متحرک تخصص داریم تا آسان ترین و راحت ترین تجربه را به بیماران خود ارائه دهیم.

 ما دو گزینه درمانی مختلف را با ترازها، هر دو با قیمت‌های ثابت و همه جانبه ارائه می‌کنیم. یکی از گزینه ها برای موارد ساده و بدون پیچیدگی طراحی شده است. مورد دیگر برای کسانی است که وضعیت دهانی کمی پیچیده‌تر دارند.

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین مرکز ارتودنسی در اصفهان
متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین مرکز ارتودنسی در اصفهان

بزرگسالان چه مدت باید از بریس یا تراز کننده استفاده کنند؟

طول درمان بسته به نوع ارتودنسی متفاوت است. اما به طور متوسط، بیماران تمایل به درمان از هر نقطه ای بین 6 ماه تا 2 سال دارند، اما هر مورد متفاوت است.

آیا می توانید در بزرگسالی بریس بگیرید؟

اکثر مردم می توانند، اما مانند هر گروه سنی دیگری استثنائات خاصی وجود دارد. بنابراین باید با یک متخصص مشورت کنید تا ببینید آیا آنها گزینه مناسبی برای شما هستند یا خیر.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. لبخند من. ارتودنتیست من

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹