دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

تفاوت بین دندانپزشکان و ارتودنتیست ها در چیست؟

تفاوت بین دندانپزشکان و ارتودنتیست ها در چیست؟

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

لبخند شما یکی از اولین چیزهایی است که مردم در مورد شما متوجه می شوند. دندانپزشکان و ارتودنتیست ها به طور یکسان خدمات مفیدی ارائه می دهند که سلامت و زیبایی لبخند را بهبود می بخشد. اما آیا می دانستید که بین این دو حرفه تفاوت های مشخصی وجود دارد؟

برای درک تفاوت اصلی بین مراقبت های دندانی و ارتودنسی، باید بدانید که همه دندانپزشکان متخصص ارتودنسی نیستند، اما همه ارتودنتیست ها دندانپزشک هستند.

دندانپزشکان عمومی متخصصان بسیار ماهری هستند که به سلامت کلی، تندرستی و زیبایی لبخند شما اهمیت می دهند. ارتودنتیست ها دندانپزشکانی هستند که برای تخصص در تشخیص، پیشگیری و اصلاح دندان ها و فک هایی که از موقعیت خارج شده اند، آموزش های بیشتری دریافت کرده اند. در حالی که این تمایز اولیه را نشان می دهد، تنها وجه تمایز نیست.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان

هر چه بیشتر در مورد تفاوت بین ارتودنتیست ها و دندانپزشکان بدانید، آمادگی بیشتری برای انتخاب دندانپزشکی خواهید داشت که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند. کاری که دندانپزشک انجام می دهد دندانپزشکان متخصصان شما برای ایجاد و حفظ لبخند سالم در طول زندگی شما هستند.

شما باید به طور معمول برای تمیز کردن و عکسبرداری با اشعه ایکس و همچنین مشکلات دندانی گاه به گاه که ممکن است در طول زندگی شما ایجاد شود به دندانپزشک خود مراجعه کنید. اکثر افراد باید هر شش ماه یکبار به دندانپزشک خود مراجعه کنند، اما برخی از افراد نیاز به مراجعه بیشتر به دندانپزشک دارند.

الزامات آموزشی برای دندانپزشکان مسیر دندانپزشک شدن مستلزم تحصیلات زیادی است – که با مدرک لیسانس در هر زمینه ای شروع می شود، همراه با چند دوره پیش نیاز – سپس پذیرش، شرکت و تکمیل یک برنامه چهار ساله دانشکده دندانپزشکی حرفه ای.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید.

 

بعد، آنها یکی از دو مدرک را دریافت می کنند: DDS، یا دکترای جراحی دندان، یا DMD، یا دکترای دندانپزشکی پزشکی.

هر دو DDS و DMD به یک معنا هستند – دندانپزشک از یک دانشکده دندانپزشکی معتبر فارغ التحصیل شده است. هر دو دارای تحصیلات یکسان هستند، فقط دو نام متفاوت دانشگاه ها برای یک مدرک ایجاد می کنند.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان بهترین گزینه زیبایی دندان های کج شما می باشد.

هنگامی که آنها مدرک خود را به دست آوردند، باید امتحانات صدور مجوز را در ایالت هایی که می خواهند در آن دندانپزشکی انجام دهند نیز بگذرانند.

برای کسانی که تعهد و تعهد به تحصیلات مورد نیاز برای دندانپزشک شدن را می پذیرند، پاداش ها عمیق تر از نشانه های دلار است، زیرا US News and World Report دندانپزشکی را به عنوان دومین شغل برتر در ایالات متحده معرفی کرده است.

در زیر، در مورد طیف گسترده ای از درمان ها و خدماتی که دندانپزشک خود ارائه می دهد و اینکه چگونه درمان های مختلف می توانند به شما در دستیابی به لبخندی زیبا، حفظ لبخند زیبا یا بازگرداندن لبخندی که تا حدودی درخشش خود را از دست داده است، کمک کنند، آشنا خواهید شد.

هم اکنون با یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در اصفهان وقت رزرو کنید.

 

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹