دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

مزایا و معایب بریس و ارتودنسی نامرئی برای بزرگسالان

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

مزایا و معایب بریس و ارتودنسی نامرئی برای بزرگسالان

بریس و ارتودنسی نامرئی

درست مانند هر گروه سنی دیگری، گرفتن بریس یا تراز کننده برای بزرگسالان دارای مزایا و معایبی است. بیایید به نکاتی که باید قبل از شروع درمان بدانید نگاهی بیندازیم.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

معایب و مشکلات بریس و ارتودنسی در بزرگسالان

هنگامی که بزرگسالان تحت صاف کردن دندان‌ها، از طریق بریس یا سایر درمان‌های ارتودنسی قرار می‌گیرند، گاهی اوقات ممکن است مشکلات یا معایبی وجود داشته باشد، اگرچه بسیاری از آنها قابل اجتناب هستند. این شامل:

عود: این همان چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که ما از نگهدارنده های خود طبق دستورالعمل در پایان درمان استفاده نکنیم. دندان های ما شروع به برگشت به موقعیت های نادرست می کنند. خوشبختانه، با پوشیدن درست نگهدارنده ها می توان از این امر جلوگیری کرد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. لبخند من. ارتودنتیست من

ناراحتی: درمان ارتودنسی معمولاً با کمی درد یا ناراحتی همراه است. شما باید در نظر داشته باشید که دندان های شما در دهان شما در حال حرکت هستند که نیاز به فشار دارد. اما در واقع، این تنها زمانی قابل توجه است که بزرگسالان برای سفت کردن با بریس‌ها، یا زمانی که به مجموعه بعدی تراز کننده‌ها می‌روند، قابل توجه است.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

زخم‌ها: این زخم‌ها زخم‌های کوچکی در داخل دهان هستند که در اثر مالش برخی دستگاه‌ها به بافت نرم دهان ایجاد می‌شوند. با استفاده از موم مخصوصی که مانع از مالش بریس ها به داخل گونه می شود، از زخم ها جلوگیری می شود. آنها واقعاً فقط در مورد بریس ها و وسایل ثابت معمول هستند، به جای وسایل متحرک مانند تراز.

بازجذب رادیکولار: زمانی است که ریشه دندان کوتاه می شود. این می تواند ناشی از حرکات شدید و سریع دندان در طول درمان ارتودنسی باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که همیشه درمان خود را با متخصصان ارتودنسی انجام دهید. در مشاوره اولیه، متخصص ارتودنسی آزمایشات جامعی را برای تشخیص هر گونه ناهنجاری انجام خواهد داد.

تارتار و پوسیدگی دندان: هم تجمع تارتار و هم پیدایش حفره ها از پیامدهای بهداشت نامناسب دهان هستند. حتی بریس‌ها نیز می‌توانند مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را دشوارتر کنند، همچنان مهم است که دهانی تمیز و سالم داشته باشیم.

باید توجه داشته باشید که این یکی دیگر از مشکلات یا معایبی است که واقعا فقط با بریس های بزرگسالان اتفاق می افتد و نه تراز کننده ها. از آنجایی که ترازها قابل جابجایی هستند، می توان آنها را بیرون آورد تا بتوانید مانند معمول تمیز کنید.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹