دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

بریس ها به عنوان راه حل های ارتودنسی توسط بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

بریس ها به عنوان راه حل های ارتودنسی توسط بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بریس ها به عنوان راه حل های ارتودنسی

صاف کردن و جایگزینی دندان را می توان برای نتایج بهتر با هم برنامه ریزی کرد، به همین دلیل اولین قدم عالی برای یک برنامه درمانی موفق، مشاوره با مرکز دندانپزشکی پورت مک کواری است.

اگر دندان‌های از دست رفته دارید، مرکز دندانپزشکی دکتر مهدی رفیعی در تمام برنامه‌ریزی‌های دندانی که ما انجام می‌دهیم، از جمله برای بریس‌ها، این موضوع را در نظر گرفته است.

همانطور که ما برای تراز کردن دندان‌های شما کار می‌کنیم، دقیقاً فضای لازم را برای قرار دادن جایگزین دندان انتخابی شما باقی می‌گذاریم. ما همچنین شما را از درمان‌های بعدی که ممکن است مورد نیاز باشد مطلع خواهیم کرد.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

بسته به مورد خاص شما، کویل های بسته یا باز قبل از نصب بریس ها قرار می گیرند. این به دندان‌های شما اجازه می‌دهد تا طبق جزئیات برنامه درمانی شما جابه‌جا شوند و در عین حال اطمینان حاصل شود که فضایی برای ترمیم دندان از دست رفته شما باقی مانده است.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

این یعنی چی؟

این بریس‌ها نه تنها مشکلات تراز را برای بیمارانی که دندان‌های کج دارند برطرف می‌کند، بلکه اگر این بیماران دندان‌های از دست داده باشند، بریس‌ها می‌توانند جایگزینی را بسیار آسان‌تر و اغلب ارزان‌تر کنند.

اگر مشکل تراز و/یا دندان های از دست رفته دارید، باید با مرکز دندانپزشکی دکتر مهدی رفیعی مشورت کنید.

ما با شما همکاری می کنیم تا یک طرح ارتودنسی بسازیم که دندان های از دست رفته شما، سایر مشکلات دندانی و نحوه برنامه ریزی شما برای جایگزینی دندان های از دست رفته را در نظر بگیرد.

یک لبخند صاف – با دندان های جدید

هنگامی که بریس ها دندان های شما را صاف کردند، وقت آن است که با جایگزینی دندان های از دست رفته به جلو بروید. جایگزینی را می توان با استفاده از دندان مصنوعی جزئی، بریج کاری یا ایمپلنت انجام داد.

احتمالاً نیاز به پوشیدن نگهدارنده دارید. درست مانند اکثر بیماران ارتودنسی. درمان کامل می تواند طولانی باشد – به خصوص اگر ایمپلنت های دندانی را جایگزین خود انتخاب کنید، زیرا تکمیل ایمپلنت ممکن است ماه ها طول بکشد و به زمان درمان ارتودنسی اضافه شود. با این حال، انتظار ارزش آن را دارد، و شما هرگز آنقدر پیر نیستید که لبخندی را که لایق آن هستید داشته باشید!

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

و در مرکز دندانپزشکی دکتر مهدی رفیعی ، اگر دندان‌های نامرتب و از دست رفته دارید، ما درمان‌هایی برای ترمیم و جایگزینی آنها داریم!

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین مرکز ارتودنسی در اصفهان
متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین مرکز ارتودنسی در اصفهان

مراقبت های مرکز دندانپزشکی دکتر مهدی رفیعی!

مرکز دندانپزشکی دکتر مهدی رفیعی یک مطب دعوت کننده کوچک است که به راحتی در خیابان وحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم واقع شده است.

تمرکز ما بر پیشگیری از مشکلات دندانی و ایجاد دهانی سالم است که از سلامت عمومی و دندان حمایت می کند.

برای درخواست مشاوره رایگان Fastbraces یا Invisalign با ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین وقت ملاقات خود را درخواست کنید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹