دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

بریس های لینگوال روی دندان های جلویی

بریس های زبانی

ارتودنسی و دندانپزشکی کودکان در چند دهه گذشته متحول شده است. بریس لینگوال یکی از بهترین راه حل های بریس برای کودکان است. بریس های لینگوال در پشت دندان ها قرار می گیرند و پشت دندان ها پنهان می شوند. بریس های مخفی اعتماد به نفس کودک را مختل نمی کند و به همین دلیل است که کارشناسان صنعت ارتودنسی و دندانپزشکی کودکان بریس های لینگوال را برای کودکان پیشنهاد می کنند که به همین دلیل است.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

با این حال، برخی از شرایط خاص دندان وجود دارد که در آنها باید از بریس های لینگوال اجتناب شود. اگرچه آنها به روشی مشابه بریس‌های معمولی عمل می‌کنند، اما در موارد نادر ممکن است لثه‌های داخلی را آلوده کند. بنابراین، شما باید «ارتودنسی کودکان در نزدیکی من» را از طریق Google پیدا کنید و قبل از مراجعه به بریس یا بریس لینگوال با نزدیکترین متخصص ارتودنسی مورد اعتماد خود در مورد وضعیت دندان های فرزندتان مشورت کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. لبخند من. ارتودنتیست من

drmehdirafiei.com/نمونه-کار-های-ارتودنسی-دکتر-مهدی-رفیعی/
مراقبت-های-پیشگیرانه-ارتودنسی1

اینویزیلاین برای کودکان

بچه ای که بریس های اینویزیلاین را پوشیده است

Invisalign همانطور که از نام آن پیداست تراز کننده نامرئی است. اینویزیلاین سینی تراز نامرئی است که برای تراز کردن دندان ها طراحی شده است. به طور معمول بزرگسالان به اینویزیلاین مراجعه می کنند زیرا از پوشیدن بریس در مکان های عمومی خجالتی می شوند. سینی های Invisalign را می توان به راحتی هنگام غذا خوردن یا مسواک زدن پوشیده و از بین برد. بنابراین، آنها بسیار قابل اعتماد تر از بریس هستند. آنها به مسئولیت و تعهد بسیار بیشتری نیاز دارند تا بتوانند در چارچوب زمانی مورد انتظار همراستا شوند.

با توجه به موارد فوق، در مورد Invisalign و اینکه آیا آنها برای کودکان خوب هستند یا خیر، سردرگمی وجود دارد. هیچ استدلالی وجود ندارد که اینویزیلاین برای هر گروه سنی قابل اعتماد است، اما اینویزیلاین مسئولیت های بزرگی را بر عهده دارد. به طور معمول، برای کودکان شوخ توصیه نمی شود، زیرا آنها وسوسه می شوند که آنها را از بین ببرند. با این حال، هنوز برخی از مزایای Invisalign برای کودکان وجود دارد.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹