دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

بریس ها چه کاری انجام می دهند؟

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

بریس ها چه کاری انجام می دهند؟

بریس های ارتودنسی

بریس‌ها با وارد کردن فشار ثابت به دندان‌ها، که در نهایت آنها را به حالت صاف‌تری حرکت می‌دهد، چینش دندان‌های شما را اصلاح می‌کند. نگهدارنده همچنین به دندان‌های شما فشار وارد می‌کند و ممکن است پس از بستن بریس‌ها، دندان‌ها را در حالت صاف نگه دارد.

پس از نصب بریس‌هایتان، هر چند هفته یک‌بار به متخصص ارتودنسی مراجعه خواهید کرد. در برخی از ویزیت ها، متخصص ارتودنسی ممکن است به سادگی بررسی کند که بریس های شما همانطور که باید در جای خود قرار دارند. در سایر ویزیت‌ها، ممکن است سیم‌ها را روی بریس‌ها تنظیم کنند تا دندان‌ها را در موقعیت خود قرار دهند. متخصص ارتودنسی ممکن است به شما نحوه استفاده از نوارهای لاستیکی را نشان دهد که بین دو دندان کشیده شده و به اصلاح ردیف دندان های شما کمک می کند.

برخی از کودکان نیز ممکن است نیاز به پوشیدن وسایل دیگری مانند روسری داشته باشند. ممکن است کودکانی را دیده باشید که روسری دارند، که نام آن از این واقعیت است که آن را به دور سر می‌بندند. هدگیر از سیم نعل اسبی استفاده می کند که به دندان های عقبی متصل می شود.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

این برای اعمال فشاری طراحی شده است که دندان های عقب را به عقب می راند و فضای بیشتری برای دندان ها در جلوی دهان ایجاد می کند. هدگیر معمولا فقط در شب پوشیده می شود نه در روز.

شما می توانید انتظار داشته باشید که گاهی اوقات هنگام استفاده از بریس یا سایر وسایل ارتودنسی کمی احساس ناراحتی کنید. اگر درد داشت، مادر یا پدرتان می‌توانند به شما مسکن بدهند. و متخصص ارتودنسی معمولاً مومی ارائه می دهد که می توانید از آن برای پوشاندن هر نقطه تیز روی بریس ها که شما را آزار می دهد یا به داخل دهان یا لثه شما می مالند، استفاده کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

چه مدت باید به ارتودنتیست مراجعه کنم؟

بریس‌ها را می‌توان برای مدت‌های مختلف پوشید، اما بیشتر افراد آن‌ها را بین ۱ تا ۳ سال می‌پوشند. شما هنوز هم باید در این مدت معاینات منظم دندانپزشکی را انجام دهید تا دندان های خود را تمیز کرده و از نظر پوسیدگی بررسی کنید.

پس از برداشتن بریس‌ها، بسیاری از بچه‌ها باید برای مدتی از نگهدارنده استفاده کنند تا دندان‌هایشان در جای خود ثابت بماند. در این مدت، همچنان باید به طور مرتب به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

هر بچه ای برای مدت زمان متفاوتی از نگهدارنده استفاده می کند. اما خبر خوب این است که تا زمانی که یک نگهدارنده بپوشید، یک لبخند فوق العاده خواهید داشت!

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. لبخند من. ارتودنتیست من

 

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹