دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

انواع بریس های ارتودنسی چیست؟

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

انواع بریس های ارتودنسی چیست؟

انواع بریس های ارتودنسی

مزایای Invisalign Aligners

Invisalign Clear Aligners دندانپزشکی زیبایی به افراد کمک می کند تا بر مشکلات دندانی خود غلبه کنند و به هدف داشتن لبخندی دلپذیر دست یابند. با چندین گزینه موجود در صنعت دندانپزشکی برای کمک به هر بیمار برای غلبه بر دندان های غیرجذاب و داشتن لبخندی رویایی – این حرفه در حال حاضر تأثیر مثبت فناوری جدید را تجربه می کند و اگر دندانپزشک شما حرفه ای باشد.

تقریباً بلافاصله می توانید آن را احساس کنید. بریس ها از جمله روش های دندانپزشکی پیشرفته ای هستند که برای درمان ناهماهنگی دندان ها و تقویت لبخند و بازگرداندن عزت نفس و اعتماد به نفس استفاده می شوند.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان ، با هدف بهبود روابط میان فک و دندان و منظم کردن دندان های نامنظم کنار شما عزیزان هستند.

دستگاه هایی هستند که برای صاف کردن و قرار دادن دندان ها بر اساس نیاز هر بیمار استفاده می شوند. می توان از آن برای بهبود سلامت دهان و دندان و رفع فاصله بین دندان ها استفاده کرد.

اگرچه همیشه برای دستیابی به نتایج مورد نیاز با سایر روش های ارتودنسی استفاده می شود، اما اهمیت آنها در دندانپزشکی زیبایی بسیار زیاد است.

امروزه ترازهای نامرئی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند زیرا یک درمان زیبایی را ارائه می دهد که به سختی قابل مشاهده است و توانایی آن در احیای لبخند شما است.

انواع بریس ها

در حالی که بریس‌های دندانی می‌توانند تفاوت‌های زیادی در روند دستیابی به دندان‌های بی‌نقص و تقویت لبخند شما ایجاد کنند، متخصص ارتودنسی شما نوع بریس‌هایی را که متناسب با نیاز شما است، تعیین می‌کند. موارد زیر برخی از انواع بریس های موجود است.

بریس های سنتی

این نوع بریس های دندانی به دلیل وزن سبک و ساختار جذاب معمولا مورد استفاده قرار می گیرند. آنها از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا تولید می شوند و با براکت های فلزی به هر دندان متصل می شوند. براکت ها دارای سیم کمانی هستند که عمداً برای اتصال یک براکت به دیگری تعبیه شده است تا دندان ها به تدریج به موقعیت مورد نظر حرکت کنند.

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

بریس های سرامیکی

مانند براکت های سنتی از نظر عملکرد، اما با براکت های شفاف از مواد سرامیکی ساخته می شوند. ویژگی اصلی بریس های سرامیکی این است که تقریباً نامرئی هستند و به طور گسترده در درمان ارتودنسی بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرند.

ترازهای پاک کننده اینویزیلاین

اینها ترازهای شفافی هستند که از پلاستیک ساخته شده اند و به گونه ای چیده شده اند که شبیه محافظ دهان باشند. آنها ترازهای سفارشی هستند که بیشتر به عنوان جایگزینی برای بریس های فلزی توصیه می شوند.

وقتی می خواهید غذا بخورید و برای تمیز کردن می توانید آنها را جدا کنید. در غیر این صورت به عنوان تراز کننده شفاف Invisalign شناخته می شود – آنها باید هر دو هفته یک بار برای یک تراز کننده جدید جایگزین شوند که دندان های شما را بیشتر در موقعیت مورد نظر تنظیم می کند.

مزایای ترازهای نامرئی

در سال‌های اخیر، ایده استفاده از الاینرها برای صاف کردن دندان‌ها به دلیل انتخاب تراز کننده نامرئی که به عنوان یک راه‌حل عالی دندان‌پزشکی در نظر گرفته می‌شود، رایج شده است.

معمولاً از بریس‌ها برای اصلاح ناهماهنگی دندان‌ها و همچنین اوربایت در کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود. مدت‌ها قبل از بریس‌های فلزی برای صاف کردن دندان‌ها استفاده می‌شد، اما به‌عنوان بسیار ناراحت‌کننده و غیرجذاب شناخته شده‌اند.

بریس‌های فلزی در جلوی دندان‌ها استفاده می‌شوند که باعث می‌شود اکثر بیماران آن را غیرقابل قبول کنند.

با این حال، الاینرهای اینویزیلاین دارای ویژگی هایی هستند که ممکن است به آن هوس کنید. در زیر به برخی از مزایای آن و چرایی انتخاب بسیاری از دندانپزشکان و بیماران اشاره می شود.

متخصص ارتودنسی اصفهان را از ما بخواهید.

آنها به صورت سفارشی ساخته می شوند:

الاینرهای اینویزیلاین 100% سفارشی هستند و برای نیازهای شما و برای ارائه راحتی کامل در طول درمان ساخته شده اند. آنها طوری ساخته شده اند که مطابق شکل دندان های شما حرکت کنند و دلپذیرترین لبخند را به شما ارائه دهند.

اینویزیلاین به شما این امکان را می دهد که غذای مورد نظر خود را بخورید:

این بریس‌ها مجموعه‌ای از سینی‌های شفاف و قابل جابجایی هستند که پس از ۲ هفته باید آن‌ها را تعویض کنید. هر سینی تعویض شده دندان ها را بیشتر حرکت می دهد تا زمانی که موقعیت مورد نیاز به دست آید. می‌توانید هر زمان که می‌خواهید غذا بخورید، چه در خانه و چه در جمع، ترازها را بردارید.

ترازهای نامرئی سلامت دهان را بهبود می بخشد:

این بریس ها را می توان به طور موثر در طول درمان مدیریت کرد زیرا به راحتی می توان آنها را برداشت و تمیز کرد. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که دندان های خود را مانند همیشه مسواک بزنید زیرا به راحتی می توان آنها را از دهان خارج کرد.

برای آشنایی بیشتر با دکتر مهدی رفیعی به اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان مراجعه کنید.

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
اعتماد به نفس شما را بالا می برد:

می‌توانید تصور کنید بریس‌هایی بپوشید که کاملاً نامرئی هستند و لبخندی را که آرزویش را داشتید به شما هدیه می‌دهند – در بالای دنیا خواهید بود. اینویزیلاین دندان های شما را صاف می کند که عزت نفس شما را بهبود می بخشد و باعث می شود بیشتر بدون شرم لبخند بزنید.

از لثه های شما در برابر باکتری ها محافظت می کند:

هدف اصلی از تهیه الاینرهای نامرئی بهبود ظاهر دندان ها و ایجاد لبخندی زیبا در دراز مدت است. با این حال، این واقعیت نیز وجود دارد که دندان‌های صاف کمتر در برابر باکتری‌ها آسیب‌پذیر هستند و از این رو از پوسیدگی دندان و بیماری لثه جلوگیری می‌کنند.

اولین برداشتی که از مردم می‌کنید می‌تواند بسیار مهم باشد و با لبخندی زیبا در انظار عمومی ظاهر شوید، نشانگر این است که شما دوستانه هستید و از بودن در میان مردم خوشحال هستید. انواع بریس های ارتودنسی

ترازهای شفاف اینویزیلاین تقریباً برای همه کار می کنند، اما دندانپزشک شما هنوز در بهترین موقعیت برای تعیین اینکه آیا این روش با سلامت دهان شما مطابقت دارد یا خیر است.

این یک روش دندانپزشکی مدرن است که می تواند به شما کمک کند وقتی لبخند شگفت انگیزی را در جمع نشان می دهید هیجان زده شوید. هزینه بریس های اینویزیلاین مقرون به صرفه است، اما مزایای آن بیشتر از آن چیزی است که می پردازید.

در مورد هر گونه سوال یا مشکلی که ممکن است داشته باشید، همیشه از متخصص دندانپزشکی خود مشاوره بگیرید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹