دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

انواع ارتودنسی کودکان و بهترین آنها برای کودک شما

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

انواع ارتودنسی کودکان و بهترین آنها برای کودک شما

انواع ارتودنسی کودکان

ارتودنسی اطفال شاخه خاصی از دندانپزشکی کودکان است که به طور خاص با بریس و اینویزیلاین برای کودکان سروکار دارد. دندانپزشکی کودکان ارتودنسی کودکان به رسیدگی به مشکلات خاص تراز دندان برای کودکان در اوایل 7 تا 10 سالگی اشاره دارد. شایع ترین مشکلات دهانی مرتبط با ارتودنسی و دندانپزشکی کودکان بریس، اینویزیلاین و سایر الاینرها برای دندان های کودکان و در مرحله انتقالی بین دندان های شیری و دندان های دائمی است.

متخصصین ارتودنسی و دندانپزشکی کودکان برای رفتارهای کودکان آموزش دیده اند. آنها نه تنها ارتودنسی معمولی هستند، بلکه از نظر اخلاقی نیز برای کنترل نوسانات خلقی بیماران کوچک و تشویق آنها در طول جراحی مجهز هستند.

انواع مختلفی از ارتودنسی کودکان وجود دارد. والدین باید تفاوت بین ارتودنسی های مختلف کودکان و تخصص های خاص خود را بدانند تا بتوانند ایده آل ترین ارتودنسی کودکان را برای کودک خود انتخاب کنند.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

در این مقاله انواع ارتودنسی کودکان تعریف و توضیح داده شده است. وقت خود را صرف مطالعه کل مقاله کنید و با ارزش ترین اطلاعات در مورد ارتودنسی کودکان را دریافت کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا در مورد انواع گزینه های ارتودنسی کودکان، مزایا و معایب آنها و عوامل مرتبط با بودجه خود اطلاعاتی کسب کنید. این نکات کلیدی به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ممکن را در بین تمام گزینه های دندانپزشکی ارتودنسی کودکان انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. لبخند من. ارتودنتیست من

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

بریس های سرامیکی برای دندان کودکان

یکی از بهترین گزینه های توصیه شده در مورد ارتودنسی دندانپزشکی کودکان بریس های سرامیکی است. بریس های سرامیکی درست مانند بریس های فلزی هستند اما به جای پرسلن از چینی ساخته شده اند. به همین دلیل برای کودکان نرم تر و نسبتا قابل اعتماد هستند. علاوه بر این، آنها بر اعتماد به نفس کودک تأثیر نمی گذارند زیرا تقریباً نامرئی هستند و سایه های مختلفی برای این بریس های سرامیکی در دسترس است.

والدین می توانند بهترین ترکیب سایه با دندان کودک خود را انتخاب کنند. این به کودک کمک می کند تا هنگام لبخند زدن در جمع اعتماد به نفس خود را افزایش دهد و به همین دلیل است که بریس های سرامیکی به طور معمول بر بریس های فلزی ترجیح داده می شوند.

با این حال، بریس‌های سرامیکی قیمت بالاتری نسبت به بریس‌های فلزی دارند و برخی افراد به سراغ بریس‌های سرامیکی نمی‌روند، اما در عوض ترجیح می‌دهند با بریس‌های فلزی استفاده کنند.

از سوی دیگر، برخی از مصرف کنندگان حتی به سراغ بریس های سرامیکی نمی روند و در عوض راه حل های پیشرفته تری را نسبت به بریس های سرامیکی مانند بریس های لینگوال و اینویزیلاین ترجیح می دهند. راه حل های پیشرفته بسیار بیشتر از بریس های معمولی هزینه دارند، اما نسبت به بریس های سرامیکی قابل اعتمادتر هستند.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹