دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

ارتودنسی پیشگیرانه دکتر مهدی رفیعی

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

ارتودنسی پیشگیرانه دکتر مهدی رفیعی

ارتودنسی پیشگیرانه در اصفهان

متخصصین ارتودنسی در درمان هایی برای پیشگیری یا کاهش شدت مال اکلوژن ها با حفظ کیفیت ساختار دهان در حال رشد سالم تخصص دارند. هنگامی که مشکلی زودتر متوجه می‌شود، درمان در مقایسه با پیشرفت‌های آینده که درمان نشده باقی می‌مانند، کوتاه‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

درمان های پیشگیرانه رایج عبارتند از:

نگهدارنده فضا:

دندان های شیری به هدایت دندان های دائمی در موقعیت خود کمک می کنند. هنگامی که به دلیل تصادف یا بیماری دندان زود از دست می رود، ممکن است به نگهدارنده فضا نیاز باشد. اگر فضا حفظ نشود، سایر دندان‌های همسایه ممکن است جابه‌جا شوند و به جای خود حرکت کنند و از رویش دندان دائمی یا ایجاد شلوغی و/یا ناهماهنگی در هنگام رویش جلوگیری کنند.

فضا نگهدار یک وسیله ارتودنسی است که فضا را باز نگه می دارد تا دندان دائمی بتواند در موقعیت طبیعی خود بیرون بیاید. این یک دستگاه ساده است که می تواند کودک شما را چندین ماه از درمان ارتودنسی آینده نجات دهد.

فوران هدایت شده:

اگر درمان در زمان رویش دندان های دائمی جلویی (حدود شش سالگی) شروع شود، ممکن است از شلوغی جلوگیری یا کاهش یابد. این کار را می توان با ایجاد فضای بیشتر برای دندان ها و ایجاد تراز طبیعی انجام داد. از پزشکان ما در مورد تجزیه و تحلیل فضایی بپرسید تا دریابید که آیا این یک گزینه پیشگیرانه برای کودک شما است یا خیر.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان | دکترمهدی رفیعی

استخراج زودهنگام:

گاهی اوقات یک دندان شیری زمانی که قرار است نمی افتد یا اصلاً خود به خود نمی افتد. در این موارد، دندان دائمی می تواند در محل نامناسبی رشد کند، زیرا دندان شیری از فضا بیرون زده نشده است. اگر چنین باشد، ممکن است لازم باشد دندان شیری را بکشید تا رویش و فاصله مناسب دندان دائمی ایجاد شود.

 

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

مکیدن شست:

مکیدن گسترده انگشت شست می تواند باعث خم شدن دندان های بالا یا فک به سمت جلو شود و می تواند منجر به اوربایت جدی شود که به درمان ارتودنسی گسترده نیاز دارد. با استفاده از یک دستگاه دندانپزشکی که مکیدن انگشت شست را منع می کند، ممکن است از درمان پرهزینه ارتودنسی در آینده جلوگیری شود. ارتودنسی پیشگیرانه در اصفهان

هدگیر دندانپزشکی:

هدگیر یک گزینه پیشگیرانه است که برای اصلاح نحوه قرار گرفتن دندان های آسیاب بالا و پایین با یکدیگر استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای ایجاد فضای اضافی برای تراز دندان های دائمی استفاده کرد. هدگیر عمدتاً در خانه و شب هنگام خواب استفاده می شود.

اگر در اصفهان یا اطراف آن زندگی می کنید و به درمان ارتودنسی پیشگیرانه فکر می کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹