دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

ارتودنسی نامرئی اصفهان

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

ارتودنسی نامرئی اصفهان

ارتودنسی نامرئی اصفهان

ما چند مورد عالی را انجام داده‌ایم و به برخی از افراد محلی فوق‌العاده کمک کرده‌ایم تا دندان‌های صافی را که همیشه می‌خواستند به دست آورند، اما یک سوال که اغلب از ما پرسیده می‌شود این است که “آیا من برای اینویزیلاین مناسب هستم؟” – و بنابراین فکر کردیم این ایده خوبی است برای نوشتن این پست وبلاگ و پاسخ به برخی از این سؤالات که اغلب مردم می پرسند.

اینویزیلاین چه نوع دندان های کجی را می تواند اصلاح کند؟

اینویزیلاین اغلب به عنوان ارتودنسی زیبایی یا ارتودنسی با نتیجه محدود شناخته می شود. این به این دلیل است که، به طور کلی، Invisalign تلاشی برای اصلاح مشکلات جدی نیش که اغلب می تواند ماهیت پیچیده ای داشته باشد، ندارد. اگر مشکلات جدی بایت دارید، به عبارت دیگر دندان های عقب شما به درستی به هم نمی رسند، ممکن است از نوع دیگری از درمان ارتودنسی بهره مند شوید.

اگر چنین است، توصیه می شود که به دنبال یک متخصص ارتودنسی باشید (که در اینجا نیز موجود است) که می تواند به حل این مشکلات پیچیده تر موقعیت دندان کمک کند.

متخصص ارتودنسی اصفهان را بیشتر بشناسید.

بنابراین، اینویزیلاین چه نوع مشکلی را می تواند حل کند؟

لیست سریع مشکلات ارتودنسی مناسب برای اینویزیلاین به شرح زیر است:

  • فاصله بین دندان های جلویی شما (دیاستما خط وسط).
  • فاصله بین سایر دندان های جلویی
  • چرخش دندان های جلو.
  • بیرون آوردن یا «باک کردن» دندان های جلویی.
  • دندان های چرخیده.
  • دندان های جلویی کج.

به طور کلی، ما ترجیح می دهیم با ارتودنسی ثابت معمولی که توسط متخصص ارتودنسی ارائه می شود، با مشکلات پیچیده بایت دندان های عقب خود مقابله کنیم.

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

از چه سنی می توانم Invisalign را شروع کنم؟

در سال‌های گذشته، درمان ارتودنسی فقط برای کودکان و افراد در اوایل نوجوانی انجام می‌شد، با این حال پیشرفت‌های فناوری و تحقیقات به ما این امکان را می‌دهد که درمان ارتودنسی را بسیار بیشتر به سمت انتهای محدوده سنی بزرگسالان پیش ببریم.

تا زمانی که دندان های طبیعی شما در وضعیت سالمی هستند، باید برای اینویزیلاین مناسب باشید، با این حال دندانپزشک شما همیشه تجزیه و تحلیل دقیق سلامت دندان را روی شما انجام می دهد تا قبل از شروع هر گونه درمان ارتودنسی مطمئن شود.

اگر بزرگسال هستید، به طور کلی محدودیت سنی برای شروع یا توقف Invisalign وجود ندارد.

برای در نظر گرفتن اینویزیلاین نوجوان، باید حداقل 13 سال سن داشته باشید، اما تمام دندان های بزرگسال باید وجود داشته باشند و به طور کامل رویش داشته باشند.


اینستاگرام  دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی در اصفهان


چه مشکلاتی را باید با Invisalign دنبال کنم؟

  • ممکن است اینویزیلاین در شرایط زیر برای شما مناسب نباشد:
  • اگر هنوز دندان های شیری دارید.
  • اگر دندان های خاصی را کشیده اید.
  • اگر دندان های از دست رفته دارید، ممکن است نتوانیم آنها را ببندیم.
  • اگر دندان مصنوعی یا پروتز مصنوعی دارید.
  • اگر بریج دندان دارید، یعنی دندان های فعلی شما به هم متصل شده اند.
  • اگر یک بیماری لثه زیبا یا بیماری پریودنتال دارید.

اینویزیلاین چقدر طول می کشد؟

سیستم‌های ارتودنسی ما در آنجا سریع‌تر از اینویزیلاین کار می‌کنند، اما این سیستم‌ها شامل استفاده از فنرهای قابل مشاهده است که ممکن است بسیاری از بیماران دوست نداشته باشند.

اگر گزینه ایده آل شما داشتن بریس های نامرئی بدون اطلاع دیگران است، اینویزیلاین انتخاب مناسبی است و درمان برای بزرگسالان می تواند حدود 12 ماه طول بکشد.

نمی توان مدت زمان دقیقی را بدون دیدن شما تعیین کرد، زیرا درمان ها بسته به موقعیت شروع و موقعیت پیشنهادی دندان های شما به طور قابل توجهی متفاوت است. ارتودنسی نامرئی اصفهان

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

نتایج چگونه خواهد بود؟

نتایج Invisalign  یک تجسم دیجیتال منحصر به فرد از حرکت دندان های شما است، بسیار قابل پیش بینی است. ما این کار را با برداشتن قالب‌های دندانی و ارسال آنها به آزمایشگاه Invisalign انجام می‌دهیم تا این قالب را در رایانه اسکن کنند.

سپس تکنسین های بسیار ماهر دندان های روی صفحه را به موقعیت جدید منتقل می کنند. هر دندان با دقت حرکت داده می شود تا بسته به نتیجه دلخواه شما در موقعیت ایده آل قرار گیرد.

متخصص ارتودنسی اصفهان آقای دکتر مهدی رفیعی در اصفهان بهترین پیشنهادات را دارند.

هنگامی که این حرکات به صورت دیجیتالی انجام شد، این امکان برای شما وجود دارد که برای قرار ملاقات با دکتر مهدی رفیعی خود به تمرین بازگردید. در این قرار ملاقات، صفحه کامپیوتر را از نظر حرکت دندان‌های شما بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که از نحوه مراقبت پس از درمان خود کاملاً راضی هستید.

در طول این قرار شما همچنین این توانایی را خواهید داشت که هر گونه تنظیماتی را که می خواهید در لبخند خود انجام دهید، به ما اطلاع دهید، یک چرخش کوچک در اینجا، یک تنظیم کوچک در آنجا زمانی که همه چیز دیجیتالی است آسان است!

جایگزین های اینویزیلاین چیست؟

اینویزیلاین انتخاب نامرئی برای ارتودنسی ارائه می دهد، با این حال طیف وسیعی از جایگزین های ارتودنسی برای بریس های شفاف وجود دارد که عبارتند از:

  • بریس های سریع با Inman Aligners
  • بریس های رنگی دندان با لبخند 6 ماهه.
  • بریس های پشت دندان با ارتودنسی لینگوال ناشناس یا بریس دیمون.
  • گزینه های دیگر نیز موجود است.

برای کمک به انتخاب شما، بخش تشخیصی ارتودنسی را در وب سایت خود ایجاد کرده ایم، این به شما امکان می دهد نوع درمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید، چه ارتودنسی کم هزینه، نامرئی و سریع متناسب با سبک زندگی شما باشد.

به طور کلی، بسیاری از افراد اینویزیلاین را انتخاب می‌کنند زیرا تقریباً نامرئی است، اما اگر می‌خواهید درمان را بسیار سریع‌تر از ارتودنسی سریع با تراز کننده Inman یا شاید بریس‌های رنگی دندان با لبخند شش ماهه انجام دهید، می‌تواند برای شما بهتر عمل کند. ارتودنسی نامرئی اصفهان

انتخاب واقعا در دستان شماست…

دکترمهدی رفیعی دارای یک مطب دندانپزشکی در اصفهان است که طیف وسیعی از درمان‌های دندانپزشکی و مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا را برای مردم ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دکتر مهدی رفیعی به صفحه خدمات مراجعه فرمایید.

برای دریافت نوبت از مرکز ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی از طریق راه های ارتباطی کلیک کنید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹