دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

ارتودنسی بزرگسالان اصفهان

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

ارتودنسی بزرگسالان اصفهان

ارتودنسی بزرگسالان اصفهان

در حالت ایده‌آل، دندان‌های انسان به زیبایی کلیدهای پیانو در کنار هم قرار می‌گیرند. متأسفانه، بسیاری از افراد باید با دندان های کج، لبخندهای شلوغ، یا گزش های نامناسب دست و پنجه نرم کنند.

این مشکلات بیش از نگرانی های زیبایی ایجاد می کند. تمیز کردن دندان های شلوغ یا روی هم می تواند دشوار باشد و احتمال پوسیدگی دندان و بیماری لثه را افزایش دهد.

دندان هایی که هنگام بستن فک ها به درستی به هم نمی رسند – مشکلی به نام مال اکلوژن یا “بایت بد” – می توانند باعث مشکلات جویدن و بلع شوند.

تراز ضعیف دندان ها همچنین می تواند تلفظ برخی صداها را دشوار کند و می تواند فشار بیش از حد بر ماهیچه های جونده وارد کند و باعث درد صورت شود.

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان ، دندانپزشک و درمان ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان می باشند. و با هدف بهبود روابط میان فک و دندان و منظم کردن دندان های نامنظم کنار شما عزیزان هستند.

اگرچه دوران کودکی زمان ایده‌آلی برای ایجاد تغییر در موقعیت دندان‌ها است، اما بزرگسالان بیشتری درمان ارتودنسی را انتخاب می‌کنند و نتایج عالی را به دست می‌آورند. انجمن ارتودنتیست های آمریکا اشاره می کند که از هر پنج بیمار ارتودنسی یک نفر بالای 18 سال سن دارد.

اگر به دنبال درمان ارتودنسی بزرگسالان اصفهان برای اصلاح مشکلات طولانی مدت زیبایی یا بایت یا برای رفع عوارض از دست دادن دندان هستید، چند نکته را در نظر داشته باشید:

رشد استخوان های بزرگسالان متوقف شده است، بنابراین برخی از تغییرات ساختاری را نمی توان بدون جراحی انجام داد.
کل فرآیند ممکن است برای شما بیشتر از یک کودک یا نوجوان طول بکشد. در حالی که زمان لازم برای صاف کردن دندان ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است، درمان به طور متوسط حدود دو سال طول می کشد.

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

اگر تحت درمان ارتودنسی هستید، ممکن است نیاز به مراجعه به پریودنتیست و همچنین دندانپزشک عمومی و ارتودنتیست خود داشته باشید تا مطمئن شوید که درمان با از دست دادن استخوان ناشی از بیماری لثه پیچیده نیست.

هنگامی که بسیاری از ما به پوشیدن بریس فکر می کنیم، اغلب سال های ناخوشایند نوجوانی خود را تصور می کنیم. در حالی که بریس‌ها، گیره‌ها و نگهدارنده‌ها نشان‌دهنده دوران راهنمایی برای بسیاری هستند، حقیقت این است که ارتودنسی برای هر گروه سنی مزایایی دارد.

در واقع، از هر چهار ایرانی که به دنبال درمان ارتودنسی هستند، بیش از یک نفر بالای 21 سال سن دارد.

اگر فکر می کنید برای بریس خیلی پیر شده اید، دوباره فکر کنید! در اینجا فقط چند مورد از مزایای داشتن بریس در سن 40 سالگی یا بیشتر آورده شده است.

لبخند خود را در هر سنی بهبود بخشید

یک لبخند تاثیر اول را عالی می گذارد. و اگر لبخند زدن در بزرگسالی برای شما دردسرساز است، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که موقعیت دندان های خود را در 40 سالگی با بریس اصلاح کنید. ارتودنسی بزرگسالان اصفهان

از رویدادهای کاری گرفته تا موقعیت های اجتماعی و حتی یک سلفی ساده، هیچ کس نباید لبخند خود را پنهان کند. صاف کردن دندان‌هایتان با بریس در 40 سالگی می‌تواند لبخند شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و بر نحوه ارائه خود به دیگران و نحوه تعامل آنها با شما تأثیر بگذارد.

صاف کردن تغییر دندان های بزرگسالان

ممکن است تمام عمر خود را تا کنون با دندان های کاملا صاف گذرانده باشید. اما حقیقت این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها در این راه باقی بمانند. در حالی که آسیب‌ها می‌توانند باعث جابه‌جایی دندان‌های شما شوند، برخی از بزرگسالان هنوز بدون هیچ دلیلی حرکت در دهان خود را تجربه می‌کنند – پس از 40 سالگی. ممکن است در بزرگسالی شما مورد نیاز باشد.

متخصص ارتودنسی اصفهان بهترین پیشنهادات را به شما ارائه می دهد.

هضم خود را بهبود بخشید

یک لبخند نادرست می تواند جویدن را دشوار کند. این بدان معناست که سیستم گوارش شما برای پردازش غذا باید بیش از حد کار کند و در نتیجه برای بسیاری از بزرگسالان ناراحتی ایجاد می کند. هنگامی که دندان‌های شما توسط بریس‌های بزرگسالان صاف می‌شوند، می‌توانید غذای خود را به طور کامل بجوید و هضم خود را بهبود ببخشید – چیزی که معده شما از شما تشکر می‌کند!

 

از شرایط بهداشتی جدی تر جلوگیری کنید

وقتی دندان های شما به درستی روی هم قرار نمی گیرند، سلامتی شما به خطر می افتد. دهان شلوغ، شکاف در لبخند و دندان های کج – صرف نظر از اینکه چگونه ایجاد شده اند – می توانند به تنهایی تمیز شوند. در صورت عدم درمان، این مسائل می تواند منجر به پوسیدگی، بیماری لثه، از دست دادن دندان و حتی برخی از بیماری های جدی تر شود.

برای آشنایی بیشتر با دکتر مهدی رفیعی به اینستاگرام متخصص ارتودنسی در اصفهان مراجعه کنید.

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

از بریس های جدیدتر استفاده کنید

اگر دهان پر از فلز همان چیزی است که هنگام تجویز بریس در 40 سالگی انتظار دارید، خبر خوب این است که ارتودنسی تکامل یافته است.

امروزه براکت‌ها با سیم‌هایی که کمتر به چشم می‌آیند، و براکت‌هایی که کوچک‌تر، رنگ‌های خنثی یا حتی شفاف هستند، به‌طور قابل توجهی مینیمال‌تر هستند. بسته به موقعیت خود، ممکن است بتوانید لبخند خود را با اینویزیلاین اصلاح کنید – سیستمی که تقریبا نامرئی، قابل جابجایی و راحت است تا بتوانید دندان های خود را بدون هیچ زحمتی صاف کنید.

اولین قدم برای استفاده از هر یک از مزایای فوق بریس ها در 40 سالگی با گرفتن یک قرار ملاقات با یک متخصص دندانپزشکی آغاز می شود.

در کلینیک دکتر مهدی رفیعی ، ما این را مشاوره لبخند می نامیم، که در آن شما با تیم ما ملاقات خواهید کرد، در مورد ارتودنسی اطلاعاتی کسب خواهید کرد و معاینه ای دریافت خواهید کرد تا تعیین کنید کدام بریس های بزرگسال بدون در نظر گرفتن سن شما مناسب ترین حالت را دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دکتر مهدی رفیعی به صفحه خدمات مراجعه فرمایید.

برای دریافت نوبت از مرکز ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی از طریق راه های ارتباطی کلیک کنید.

 

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹