دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

وقتی زمان بریس های دندانی است، چه کسی بهتر است؟ ارتودنتیست یا دندانپزشک؟

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسی کودکان در اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

وقتی زمان بریس های دندانی است، چه کسی بهتر است؟ ارتودنتیست یا دندانپزشک؟

ارتودنتیست یا دندانپزشک

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا اغلب توصیه می شود برای بریس یا درمان اینویزیلاین به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید؟ بسیاری از بیمارانی که برای اولین بار برای اولین بار سؤالاتی دارند، و سؤالی که اغلب می شنویم این است: “چرا من نمی توانم فقط برای بریس به دندانپزشکم مراجعه کنم؟” یک تصور غلط رایج وجود دارد که دندانپزشکان و ارتودنتیست ها کم و بیش یکسان هستند، اما قطعا این واقعیت نیست. تفاوت های بسیار واقعی بین دندانپزشکان و ارتودنتیست ها وجود دارد!

ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی در اصفهان می‌خواهد به شما در درک این تفاوت‌ها و اینکه چرا انتخاب یک متخصص ارتودنسی با تجربه برای درمان برای اصلاح مشکلات بایت و هم‌ترازی مهم است، کمک کند.

متخصص ارتودنسی اصفهان ، دندانپزشک و درمان ناهنجاری های فک و صورت ، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان می باشند.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

تفاوت ارتودنتیست

در حالی که شباهت هایی بین ارتودنتیست ها و دندانپزشکان وجود دارد، تعدادی تفاوت نیز وجود دارد که آنها را متمایز می کند. ارتودنتیست ها و دندانپزشکان هر دو در دانشکده دندانپزشکی تحصیل می کنند، اما پس از فارغ التحصیلی، ارتودنتیست ها مسیر متفاوتی را در پیش می گیرند. کار اضافی و آموزش بیشتر برای تخصص در صاف کردن دندان ها مورد نیاز است.

این مشابه تفاوت بین پزشکانی است که پزشکان عمومی هستند و کسانی که در زمینه هایی مانند قلب و عروق یا بیهوشی تخصص دارند. ارتودنتیست ها اساساً دندانپزشکان با آموزش های تخصصی و تکمیلی هستند.

برای دیدن نمونه کارهای  دکتر مهدی رفیعی به اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

 

دانشکده دندانپزشکی می تواند چالش برانگیز باشد، اما رقابت زیادی برای پذیرش در یک برنامه رزیدنتی ارتودنسی وجود دارد. آیا می دانستید که تنها 5 درصد فارغ التحصیلان برتر حتی برای پذیرش در رزیدنتی در نظر گرفته می شوند؟ برای برخی از برنامه ها، تنها تعداد انگشت شماری از صدها متقاضی دریافت شده پذیرفته می شوند.

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر مهدی رفیعی

متخصص ارتودنسی اصفهان بسیاری از عملکردهای متفاوت دارد.

پس از پذیرش در یک برنامه رزیدنتی، ارتودنتیست ها 2 تا 3 سال دیگر آموزش تمام وقت را می گذرانند. این آموزش بر روی مسائل و درمان های ارتودنسی از جمله بریس ها، مشکلات بایت و صاف کردن دندان ها تمرکز دارد. یک پزشک تنها زمانی می تواند به عنوان یک متخصص ارتودنسی واقعی تبلیغ کند که این برنامه رزیدنتی شدید را با موفقیت انجام دهد.

ارتودنتیست شدن نیاز به فداکاری و تلاش زیادی دارد!

همین امروز با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان اولیه خود را برنامه ریزی کنید!

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹