دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

آیا باید به متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک مراجعه کرد؟ – متخصص ارتودنسی اصفهان

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

آیا باید به متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک مراجعه کرد؟ – متخصص ارتودنسی اصفهان

مراجعه به متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک

دندانپزشک خود را به عنوان یک پزشک عمومی و ارتودنتیست خود را به عنوان یک متخصص در نظر بگیرید. اکثر مشکلات استاندارد دندانی را می توان با مراجعه به دندانپزشک حل کرد.

دندان درد، پوسیدگی دندان، ترمیم دندان و کشیدن دندان همگی توسط دندانپزشک شما قابل تشخیص و درمان هستند. آنها همچنین می توانند بیماری لثه، التهاب دهان و عفونت های دهان را درمان کنند.

 

دکتر مهدی رفیعی متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند.

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که دندانپزشک شما را به متخصص ارتودنسی ارجاع دهد. مال اکلوژن فک، شلوغی دندان و گشاد شدن کام همگی ممکن است به نظر ارتودنتیست نیاز داشته باشند.

همچنین توصیه می شود که همه کودکان قبل از 7 سالگی توسط متخصص ارتودنسی ارزیابی شوند تا ببینند آیا به بریس نیاز است یا خیر. اگر یک بزرگسال هستید و مشکوک هستید که خط فک یا دندان‌های کجی دارید که باید مرتب شوند، ممکن است به دندانپزشک نروید و مستقیماً به متخصص ارتودنسی بروید.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

تمام مراقبت های ارتودنسی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند، حتی اگر پوشش دندانی داشته باشید. ارتودنتیست از نظر فنی یک متخصص در نظر گرفته می شود. در برخی موارد، شرکت بیمه شما قبل از پرداخت هزینه ویزیت شما به مطب ارتودنتیست، نیاز به ارجاع از دندانپزشک دارد.

نمونه کارهای دکتر مهدی رفیعی را در اینستاگرام مشاهده کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

نتیجه چیست؟

دندانپزشکان و ارتودنتیست ها دو نوع پزشک هستند که اقدامات گسترده ای را برای تشخیص و درمان بیماری های دهان انجام می دهند. مواردی وجود دارد که ارتودنتیست ها برای انجام آن ها گواهی دارند که دندانپزشکان این کار را نمی کنند.

ارتودنتیست ها آموزش های تکمیلی دریافت می کنند که به آنها واجد شرایط نصب بریس و تشخیص ناهماهنگی فک می شود. اگر نمی دانید که آیا نیاز به مراجعه به متخصص ارتودنسی دارید، ابتدا از دندانپزشک خود بپرسید که آیا به ارجاع نیاز دارید یا خیر.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹