دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی
info@drmehdirafiei.com
اصفهان، توحید میانی، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع نگار ۱، طبقه ی دوم
03136260223
دکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعیدکتر مهدی رفیعی

ارتودنسي اطفال اصفهان

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

ارتودنسي اطفال اصفهان

ارتودنسي اطفال اصفهان

در حالی که ممکن است بین کار و مراقبت از بچه‌ها برنامه‌ریزی پرمشغله‌ای داشته باشید، هنوز هم باید برای بهداشت مناسب دندان زمان بگذارید.

بنابراین، چه زمانی برای آوردن فرزندان خود به متخصص ارتودنسی مناسب است؟

بیشتر افراد تمایل دارند ارتودنسی را با نوجوانان مرتبط کنند. با این حال، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که انجمن ارتودنتیست های ایران به کودکان توصیه می کند اولین جلسه ارتودنسی خود را در حدود هفت سالگی داشته باشند.

ما درک می کنیم که این زمان ایده آل برای مراقبت های پیشگیرانه است. با تماس با کلینیک ما برای ویزیت در مورد دندانپزشکی کودکان و ارتودنسی اطلاعات کسب کنید.

در طول بازدید شما چه اتفاقی می افتد در طول اولین ملاقات با ارتودنتیست کودک شما، یک متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک دندان های او را به طور کامل معاینه می کند و سوالاتی می پرسد تا تشخیص دهد که آیا کودک شما مشکلات دندانی دارد یا خیر.

این شامل هرگونه مشکل در گاز گرفتن یا جویدن است. متخصص ارتودنسی شما عکس‌برداری با اشعه ایکس می‌گیرد تا ببیند دندان‌ها چگونه قرار گرفته‌اند و آیا دندان‌های دائمی هنوز نیاز به رویش دارند یا خیر.

همچنین ممکن است یک قالب از دندان های بالا و پایین ایجاد کنیم. با این اطلاعات، ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی می‌تواند توصیه‌هایی را ارائه دهد و یک برنامه درمانی در حال پیشرفت ایجاد کند.


متخصص ارتودنسی اصفهان و دندانپزشک ناهنجاری های فک و صورت  را از اینجا بشناسید.


متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

چه زمانی کودک من باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کند؟

همانطور که قبلا ذکر کردیم، کودکان باید در سن هفت سالگی به متخصص ارتودنسی مراجعه کنند. با این حال، اگر کودک شما در حال حاضر نشانه هایی از مشکلات ارتودنسی را نشان می دهد، هیچ سنی خیلی زود نیست. ارتودنسي اطفال اصفهان

دندانپزشک معمولی شما یک منبع عالی برای دانستن اینکه چه چیزی را باید جستجو کنید است.

اگر متوجه هر یک از مشکلات زیر شدید، با ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی در اصفهان تماس بگیرید.

دندان های شلوغ مکیدن شست یا مکیدن انگشت مشکل در گاز گرفتن یا جویدن تنفس مکرر از طریق دهان فک هایی که بیرون زده یا فرورفته به نظر می رسند.

مزایای غربالگری زودهنگام چیست؟

استخوان های فک تا زمانی که کودکان به سنین نوجوانی خود نرسند سفت نمی شوند. از آنجایی که استخوان‌های کودکان هنوز قابل انعطاف هستند، روش‌های ارتودنسی مانند بریس‌ها آسان‌تر و گاهی سریع‌تر از بزرگسالان هستند.

هر چه زودتر برای اولین جلسه ارتودنتیست کودک خود برنامه ریزی کنید، شانس شما برای بهبود سلامت کلی دهان و دندان او بیشتر می شود. غربالگری های زودهنگام می تواند از جراحی های گسترده و کشیدن دندان در آینده جلوگیری کند. درمان اولیه حتی می تواند از اضطراب عاطفی ناشی از مراجعه به متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک جلوگیری کند.

بهترین سن برای بریس طبیعی است که کودکان با بزرگ شدن با عزت نفس دست و پنجه نرم کنند. داشتن دندان‌های کج می‌تواند این ناامنی‌ها را افزایش دهد و احساسات منفی نسبت به لبخندشان به آنها بدهد.

بریس ها به کودک شما این امکان را می دهند که با لبخندی صاف تر و دلپذیرتر اعتماد به نفس خود را به دست آورد.

متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی
متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر- مهدی-رفیعی

به همین دلیل است که بسیاری از والدینی که به کلینیک ما مراجعه می کنند می پرسند که بهترین سن برای بریس چه زمانی است؟

در ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی زمانی که کودک بیشتر دندان های شیری خود را از دست داده باشد، یک متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک بریس را توصیه می کند.

این معمولا بین 8 تا 14 سالگی اتفاق می افتد. با دندانپزشکی کودکان و ارتودنسی آشنا شوید ارزیابی های اولیه ارتودنسی به کودک شما بهترین شانس را برای لبخندی سالم و همسو می دهد.

چه در مورد دندانپزشکی اطفال و ارتودنسي اطفال اصفهان سؤالی دارید، یا می خواهید بهترین سن برای بریس ها را بدانید، می توانید با یک متخصص ارتودنسی ماهر در اصفهان وقت بگذارید.

ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی می تواند مشکلات احتمالی را تشخیص داده و گزینه های درمانی را ارائه دهد. اولین قرار ملاقات ارتودنتیست کودکتان را همین امروز برنامه ریزی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دکتر مهدی رفیعی به صفحه خدمات مراجعه فرمایید.

برای دریافت نوبت از مرکز ارتودنسی دکتر مهدی رفیعی از طریق راه های ارتباطی کلیک کنید.

پیام بگذارید

نوبت دهی ۰۹۱۰۲۵۷۶۷۹۹